Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-02 16:47:48 följande:
    Åh nu har vi varit och badat. Milo tyckte det var sååå kul, han asgarvade och var helt förundrad över att man verkligen kunde bada ute. Det han älskar mest, vara ute och bada på samma gång. Han var helt i extas Han och min lilla kusin var så söta i sina MALA dressar!Åh, min shampoodle fanns oxå på Enzo, tjoho! 314 kr med frakt och faktura, shit sååå billigt Måste väcka Milo, han däckade av allt badande...
    Perfa pris ju
  • J essica
    jompa skrev 2008-07-02 17:44:50 följande:
    Nån som vill köpa två ungar, de är billiga Känner mig helt psykiskt utmattad, dagarna består i att säga nej hela tiden och höra framförallt den lilla gråta, är så trött i huvudet just nu.
    Kom hit med dom du
  • J essica

Gomorron flickor

Hoppas hoppas mitt batinki paket kommer idag

Nån som vet nån mer rolig rea som kommit?

• J essica
    lillronya skrev 2008-07-03 08:40:34 följande:
    Å ja! Batitnkipaket vill vi ha idag!Vad har du beställt?
    Småfolktshirts med grodor tilL båda barnen, Novastarjeans till kevvan och en mololurv till Linns
  • J essica
    ellenagnes skrev 2008-07-03 08:43:21 följande:
    Godmorgon alla! Shoppade lite katvig och ej sikke lej på littlekidscotrnet igår. Vilken kundservice dom har, helt underbar. den ena klänningen var slut så hon ringde upp mig redan efter 1 timme för å kolla om jag vill ändra något. Sånt gillar vi.Nu är jag sugen på mer! jag vill ha 50% rea. Någon som vet en bra webshop? Lite OT men söker efter converse eller liknande till mina barn, någon som har ett bra tips. Det fårinte vara för dyrt.
    Jag vill oxå ha mer rea
  • J essica
    lillronya skrev 2008-07-03 08:43:51 följande:
    Ah massa fint!!!
    Japp Och ändå är man lika shoppingsugen som vanligt
  • J essica

Jompa: Vilken sötis i BT, och urfina kläder!!!

• J essica
    vermilion skrev 2008-07-03 08:51:49 följande:
    Nä nu går jag på riktigt! Eleraff ska förresten lägga upp bilder på nya Molo under dagen! Hurra!
    Åh va skoj!!
  • J essica
    jompa skrev 2008-07-03 08:51:02 följande:
    Tack Ja kläderna är helt underbara, en liten favvis.
    Förstår jag! blev sugen på sådana jag oxå
  • J essica
    jompa skrev 2008-07-03 08:57:55 följande:
    Ja kööööööp. Finns på Oiidesign, där är det rea på byxorna. Det är mest dem jag gillar. Tröjan är oxå mysig men jag har så svårt att hitta bra byxor så när jag väl hittar några blir man så glad.
    Åh rea Ska allt ta och fundera på de kläderna Kul att testa nya märken oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10