• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åh va jag är shoppingsugen!!Har verkligen inga pengar ju! Angelinah: Du får sluta lägga ut så fina bilder på lilla Ida. Är grymt sugen på de randiga kläderna till Ilon. Eller kanske rymdbyxorna (som jag inte ens gillade för en vecka sen ) med randig tröja. Så fint ju!
    Nån som sett den randiga bebiströjan där det är gratis frakt?

• Jen80

Åh hurra hurra!! sambon tycker de randiga turkos/lila byxorna + tröjan . Blir alltid lika glad när han faktiskt tycker att nåt är fint. Då MÅSTE jag ju köpa det eller ?!? Finns den randiga tröjan nånstans?!?!

• Jen80

Men regnbågskläderna tycker han ff är skitfula . Jag som är lite sugen på tröjan...

• Jen80

ängeln: Tack ! Ska se om eleraff får hem tröjan annars får det bli från Matador. Är sugen på rymdprintet, men sambon gillar det inte. Kanske ska gå emot honom lite och ta rymdtröjan till de randiga byxorna. Det är ju lite roligare med det printet ju...
    Men jag oroar mig mest för att stl 92 i bebiströjan är på gränsen till Ilon. Måste se vad han har i Molotröjorna som ligger i garderoben. Vet att det inte är mycket att växa i i dem iaf... Hoppas det är stl 86!

• Jen80

Duntoffla: Åh, det låter ju bra . Fast han tänker enbart på homosexuella när han ser den. Men han brukar ändra sig när jag väl köpt plaggen...

• Jen80

Duntoffla: Jo, han dissade rymdtröjan helt när han såg den på eleraff. Men han måste se det mesta på innan han tycker om kläderna. Han dissar det mesta när jag visar det i butiken, men tycker ofta det är fint när det kommer på (som tur är). Som Ilons nya Molo-kläder, de orange-randiga. Han höll på att smälla av när han såg det, men när Ilon fick på sig det så tyckte han det var riktigt fint .

• Jen80

Sålde en Pop-jacka på T som gick ut för över en vecka sen. Har skickat vinnarmail, men hon som fick jackan hör inte av sig. Skickade ett nytt mail igår, men inget svar. Hon har bara positiva omdömen så jag tror ju inte på att hon är nån skummis. Jaja, får väl avvakta några dagar till, men jag behöver verkligen pengarna...

• Jen80

Duntoffla: Nä, inte egentligen... eller lite kanske . Han tror väl att Ilon blir homo om han har en sån tröja haha.

CamillaJ: Och hur är den? Ilon fyller ju ut en del på bredden och det gör mer än vad man tror. Ska gå och kolla vad Ilon har i sin randiga Molo.

Äh, tror jag ska gå emot sambon och köpa de randiga byxorna och rymdtröjan med randiga ärmar. Han vänjer sig nog .

• Jen80

Det var stl 86 i hans Molo-tröja . Så då kommer stl 92 vara alldeles lagom nu i höst. så glad !!

Isold: Åh, va fint det linnet var! Men det blir lite väl dyrt från Danmark väl?!? Men äh, använder aldrig linnen på vintern.

sambon brukar också gilla det mesta jag köper, även om han inte inser att kläderna är fina förrän de kommer på. Jag är själv väldigt kräsen och överväger ofta länge innan jag köper. Blir sen helkär i alldeles för många kläder . Avas kläder kommer göra ONT att göra sig av med. Men hennes underbara småfolkssuit med blommor på måste jag nog spara. Kan nog bli en fin tavla i hennes kommande rosa rum ...

• Jen80

duntoffla: Haha, ja det kan sluta illa för honom . Nä, sambon bryr sig inte så mycket om färger och så. Ilon har haft en hel del "tjejiga" kläder och det har inte varit några problem. Men det är just regnbågskombon som han inte gillar.

camillaJ: Åh, I'm very spooooky !!

Nähe, dags att hänga upp lite tvätt kanske. Var tvungen att tvätta lite av Avas nya höstkläder nu när det blivit sånt här väder. Är ju sååå sugen på att använda allt nytt .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10