Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Hej på er!
Jag vill också in på Linas fönster, men det funkar inte . Har de en massa rea eller?
Hej på er!
Jag vill också in på Linas fönster, men det funkar inte . Har de en massa rea eller?
God kväll på er!
usch, vaknade inatt av att jag frös som bara den under mitt tjocka duntäcke. Så idag har jag gått med feber, ont i huvudet och halsen . Hoppas det försvinner fort.
Men Panodil är bra ... Hade tröttnat framåt sen eftermiddag på att bara vara här hemma så vi åkte iväg en sväng och vips så var jag inne på eleraff
. Blev ett par midiapple-leggings i stl 80 (hon har dem redan i stl 68) och en röd/lila hjämlmössa i stl 68/74. Fruktansvärt onödiga köp!!
nu är Liam inne på andra natten utan napp . Igår var han lite ledsen och hade svårt att somna, men idag frågade han bara en gång efter den. Tjhooo, vi har äntligen lyckats få honom att sluta med nappen
!! Grymt nöjd är jag!
Jag lade ju ut lite på T nu och de gick ut dagen innan eleraffs rea. Bra timing . 1200 nånting fick jag för auktionerna och när jag väl står i kassan och ska betala all min reashopping så slutar det på 1200 nånting utan att jag räknat nåt. Imponerande
...
God morgon på er!
sambon har åkt iväg till Öland för att lämna bilen hos en som ska göra service på den. Under tiden skulle han och pojkarna vara hos mina föräldrar, så de blir nog borta några timmar. Skönt!! Ava sover och jag har slängt i en maskin tvätt.
Har ff ont i halsen och lite huvudvärk, men ingen feber. Hoppas det är över till imorgon för då ska sambon iväg och jobba.
Preggi: Kommer inte heller in . Konstigt!
Har fixat en bunt med T-grejer nu. Mest gammalt Pop då det är sånt jag sparat sen Liam var liten och som Ilon har haft en del av. Men nu ska de bort! Får se när jag orkar lägga in dem. Får säkert ligga där nere i källaren i några veckor ... Den här månaden har vi väldigt lite pengar så ska jag shoppa så får jag nog ta och sälja på T.
Madic954: Vad blev det för kul då?
själv hittar jag ingenting som jag verkligen vill ha nu. Eller lite Molo, men det köper jag ju helst på eleraff i stan.