Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nå..... Har det kommit några Mololurvar och ytterkläder idag?

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:44:25 följande:
    nope
    Kasst .... vi som väntar och väntar! Jag är sugen på att köpa hem våra ytterplagg för i vinter nu. Vill ha dem hemma, hängande i hallen inför vintern.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:45:00 följande:
    duuuu, du har inte sett om harmoni fått i de rosa muddbyxorna med gråa prickar va?
    Det vet jag inte. Tror du de kommer att få hem dem?? *hoppfull och glad*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:51:33 följande:
    nä jag tror inte det har du sett att madsogmille fått in vinteroveraller och sånt? molos...
    Vet du? Jag ringer och frågar i morgon...eller på måndag kanske. Det måste vara ägaren som står där för att vi ska få svar ordentligt. Lovar att hojta till om de får in byxorna!

Ska kolla på Madsogmille nu direkt..... snart en recension....
  • mortillsju

Det är bara att hoppas att de får in myyyycket mer, eller att allra helst en svensk butik får in massor

• mortillsju
    nikki2006 skrev 2008-08-16 10:13:11 följande:
    Blir lite irriterad på kavat för tillfället för jag behöver skor till Nikki och det enda affärerna har är sandaler. jag vill ha höst skor och stövlar suck
    Köp på on-linebutiken. Supersnabb service och bar utbud! Samma pris som i ätminstonde min butik här hemma!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-17 22:23:42 följande:
    JApp det är på gång här också, mellan varven.
    Usch ja....det är ju såååå mycket. Och sen måste de prova med ju....under protester I alla fall har lillan knappt en byxa att ta på sig, en långärmad tröja. Ja inte mycket alltså.... Fasen vad de växer över sommaren *borde shoppa på*
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-17 22:29:22 följande:
    mortillsju: Du hade beställt från kavat, väl? Är de ok ifall skorna inte passar och så?Hittar inget kul att sätta på herr klumpfot utom på deras sida....
    Det är bara att skicka tillbaka. Men eftersom deras skor alltid håller samma mått så kan du ju prova en "fulsko" i din butik och se vilken storlek som är bäst!
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:32:09 följande:
    Go kväll!Noels byrå har jag gått igenom förut men min egen tar jag lite då och då. Får liksom rannsaka lite och inse att en del plagg aldrig kommer användas
    Absolut. Heldumt att ha kläder man aldrig använder liggandes. Det är bättre att göra sig av med dem. Jag retar mig alltid på kläder som vi inte använder.
  • mortillsju
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:16:23 följande:
    Men jag glömde ju bort lite eleraff-nyheter. Kom en massa vinterkläder när jag var där, bl.a röda termobyxor. Kollade inte nåt, för jag ska inte ha. Sen såg jag oranga fleecen med rosa på. Så fin!! Inga lurvar . Sen lite annat Molo, men hade inte tid att rota. Sen kom Småfolk. Liam vill nog gärna ha en med dinosaurier. Hade inte tid och har inte tillräckligt stort minne nu för tiden att komma ihåg mönstrena, men de finns säkert nånstans som jag har missat ...
    Trasslar med FL....men nu när jag äntligen är inne går jag höra om vinterkläder på Eleraff! Var det Molos? termobyxor? Jackor? Berätta mer!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10