Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-11 11:13:57 följande:
    Nikki- Fiiiiiin shopping!!!! Belladona- Sööööööta fiskeTara Önskar jag hittade en rosa midiapplejacka till Hilda, men verka svårt. Pojkarna har de gröna iaf, får trösta mig med det Somnade visst 1 tim med Hilda, såååååå skönt!!! Missade jag nåt under den timmen? Någon lurv eller så?
    tack så mycket    jag hoppas okså  lurvarna är på ingång Glad
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-11 11:18:21 följande:
    Har du en son också? är jag helt ute och flyger nu men han har inte varit med på bilder va?Då blir det mer egen tid i nästa vecka va, eller du jobbar mycket?
    han är 8 år brukar inte lägga in han här eftersom han dra stl 170 så finns det inte så myckte danskt till han Flört,har några bilder i mitt galleri på han  Timmy heter han Glad
  • Rååsa Smurfen
    CamillaJ skrev 2008-08-11 11:22:14 följande:
    Åh!! Fick hem finaste Molo tröjan idag ju Åh Luckylittleme snabba som vanligt.. I Like. Fiiin den är ...åh modellen sover.. jaha helt klart finaste tröjan i gaderoben just nu !! Åh få han ha första dagen på dagis haha
    vad var det för tröja ?
    loveliva skrev 2008-08-11 11:23:00 följande:
    Åhhhh jag älskar pingvinsuiten med rosa kantband  Väntar bara på att Hilda ska växa i den Vilken stl har du till Jessie?
    var finns den  att köpa ? är lite sugen på den ,fast jag har tröja + byxa i det printet Glad
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-08-11 11:35:35 följande:
    Elva små troll Köööööööööööööööööööööööööööp
    fanns inte Taras storlek vill har 86
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-08-11 14:21:33 följande:
    Mitt lokala velour sa att de inte ens hade ngn velour trots att det hängde orange, lila och brun där. Vad då koll liksom?Nu tog jag en annan butik på väg hem från gymmet när jag ändå var ute och körde.J essica- Fina barn i Småfolk! Vi har ngn gång märkt att Linnea gillar att knappra på datorn Incommunicado- Söta Damien i Molo och Katvig! Jag tycker att idaT´s enfärgade strumpor är bra. Annars har Lindex fina då och då.Nikki- Shit vad med fin shopping! *avis*Belladona- Tara är superfin i Katvig och Lindex. Hon ser lite busig ut. Tjolla- Fina Milo i planeter och ränder. Vad fint det blev med stjärnorna till de gröna brallsen!Sofia- Vilken goding i BT!
    Tack så mycket hon är full av bus Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 14:12:21 följande:
    Åh vilken pissdag! Vårt Lindex hade ingen aaaning om att det ens fanns svart velour. Hallå, hur borta kan man bli liksom... När kommer IdaT? Jag var i stan idag och jagade strumpor, men som vanligt blir jag förbannad på alla tryck som man inte kan matcha med ngt! jag vill ha vanliga enfärgade strumpor MED halkpluppar!!!
    känns ibland som vissa där inte vet nåt om kläderna de typ bara jobbar där
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-08-11 14:27:08 följande:
    Haha...ja vadå? Har inte ni alla ett lokalt Velour?  *skakar på huvudet* vart är världen på väg?
    SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-08-11 14:34:59 följande:
    Japp, finns upp till 86/92. Kolla i mitt bg, kunde klämma ner Emma i 74/80, men det var litta tajt om stora magen
    tycker de har ändrat om på sidan hittar ingenting nu ju.
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 14:48:54 följande:
    Belladonna, jag måste säga att jag är riktigt imponerad av att ni hunnit med en fisketur INNAN dagis!  Det hade jag aldrig orkat
    det var knappt jag orkade med det heller Skrattande,dock ligger dagis typ brevid sjön så vi började vid 7 åt frukosten på plats men jag var ruskigt trött vid 6 då jag steg upp kunde inte somna i går förren ca 3.00, var till och med här inne en sväng vid 2.00  men alla här låg och sov Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10