jojoa75 skrev 2008-08-05 05:32:55 följande:
Gomorron! Kikar in från jobb (i Lund) o kan meddela att det faktiskt mojnat litegrann, mer som vanlig blåst nu, regnar inte alls. Det går säkert bra att åka! Har ni sett att luckylittleme fått in mer MOLO? Tara var jättefin i velourbrallorna, de cerise från MOLO. Beställde ju dom, men tyvärr var dom slut Sååå sugen på dom, men kanske inte nu när du säger att de var så stora i midjan, Belladonna.. Haft en del molo brallor som inte alls varit särskilt snygga på.. En del ligger annanstans nu Passar väl helt enkelt inte Emmas kroppsform el nåt. De rosarandiga m lång mudd är huuuur snygga som helst! Hade dom med cerise enfärgad poptshirt idag, jättefint! Dax att jobba vidare.. ska bli spännande att kolla in T nu imorron bitti, vill inte gå dit nu o kolla auktionerna, då blir jag nog sittande
tack fast din tjej är lite grövre än Tara så de kanske sitter bra på henne ,tycker det var dumt med resåren nederkanten var fast sydd i byxan ,men jag lyckade annars hade hon inte kunnat har dem .Läste att en annan ,(minns inte vem) köpte sådana byxor till sin tjej och att de passade precis då hon var lite grövre . Och hon upplevde de som stora och inte skulle sitta bra på en smal tjej ,då blev jag lite orolig och prövade de jag köpt på Tara och såklart var de alldeles för stora