Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-08-03 23:45:59 följande:
    3 av mina har redan betalt och jag hoppas ju att de andra gör det samma, men ingen av mina hade negativa omdömen så jag hoppas ju att allt skall flyta på.Hur gör ni om köparen betalt för mycket i frakt? Erbjuder att betala igen, eller?
    ja , jag ,ber dem skicka konto nummret  för att betalar tillbaxa det  .
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-08-04 00:04:59 följande:
    Kikar in en kort sväng igen.Angelinah- blivande cirkusprinsessa hemma månne? Superfint!Lina- Vilken liten blodin Thea har blivit. Schysst outfit som passar i alla väder!Loveliva- Ah, lite nytt från Katvig. hoppas att GBG var bra!Belladona- Vattenpölar måste vara det bästa barn vet.  Kul att det gick bra! Härligt när man får igen pengarna.
    Hon och storebror bråkade om  vem som skulle stampa i  vatten pölarna Glad
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-08-04 10:52:56 följande:
    Alltså, jag vet inte. Det är bara vad jag hört från andra. Men du har ju en poäng Jag bollar vidare frågan till de proffs med barn på dagis
    jag har bara en uppsättning ytterkläder  till Tara på dagis ,men två uppsättningar regnkläder och stövlar ett set hemma o ett set på dagis.
    dock brukar jag har en överdrags overall där  hade pop innan fundera på en reima denna höst eller nån gummi matrial från lindex med fleece under  vid behov
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2008-08-04 11:05:01 följande:
    Äh, fick bli en NS fleece till Ava att ha nästa vår - stl 80
    var köpte du den var det rea ?
  • Rååsa Smurfen
    belladona skrev 2008-08-04 12:01:05 följande:
    var köpte du den var det rea ?
    var det på kidzshop ? såg att de lagt till  att rean inte gällde novastar och regnkläder nu
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-08-05 05:32:55 följande:
    Gomorron! Kikar in från jobb (i Lund) o kan meddela att det faktiskt mojnat litegrann, mer som vanlig blåst nu, regnar inte alls. Det går säkert bra att åka! Har ni sett att luckylittleme fått in mer MOLO? Tara var jättefin i velourbrallorna, de cerise från MOLO. Beställde ju dom, men tyvärr var dom slut Sååå sugen på dom, men kanske inte nu när du säger att de var så stora i midjan, Belladonna.. Haft en del molo brallor som inte alls varit särskilt snygga på.. En del ligger annanstans nu Passar väl helt enkelt inte Emmas kroppsform el nåt. De rosarandiga m lång mudd är huuuur snygga som helst! Hade dom med cerise enfärgad poptshirt idag, jättefint! Dax att jobba vidare.. ska bli spännande att kolla in T nu imorron bitti, vill inte gå dit nu o kolla auktionerna, då blir jag nog sittande
    tack fast din tjej är lite grövre än Tara så de kanske sitter bra på henne ,tycker det var dumt med resåren nederkanten var fast sydd i byxan ,men jag lyckade annars hade hon inte kunnat har dem .Läste att en annan ,(minns inte vem) köpte sådana byxor till sin tjej och att de passade precis då hon var lite grövre . Och hon upplevde de som stora och inte skulle sitta bra på en smal tjej ,då blev jag lite orolig och prövade de jag köpt på Tara  och såklart  var de alldeles  för stora
  • Rååsa Smurfen
    Tjejtriss skrev 2008-08-05 18:53:20 följande:
    Jag slänger ut allt nu. La upp 86 auktioner igår och det kommer ca 55 nya imorgon De går ut 18 resp 19 augusti och betalning senast 27 augusti så köparna hinner få både bb och lön
    kan du inboxa ditt tradera nick ,hittar inte det på buttelinas blogg .
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-08-05 21:11:42 följande:
    ohhhh snart då färgerna som kommer är blamörkgrå med blå resp cerica kantbandlila med röda kantbandmörkare grön (typ lindex babyvelourbyxor) med svarta/mörkgrå kantbandljusgrå med mörkgrå kantbandturkos med gula kantbandATTANS snygga är dom
    det kommer ju en rosa /orange okså nån som sett den  någonstans ?
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-08-05 16:10:33 följande:
    sydvästen var normal jag köpte 74/80 tror jag, eller var det 44/46? mins inte hur stlken var skriven. Jag köpte marin och har provat. Regnvantar har de också, jag beställde/betalade men står på turlista, de skulle få in ny leverans.Jag avr överviktig och ahde gått ned det emsta när jag blev gravid, hade tränat en längre tid då. Med grav gick jag upp massor igen och visst gick jag ner en hel del men sen kunde jag inte träna eftersom det var kejsarsnitt och jag ombads vänta i 2 mån, därefter hindrade min son mig - han kunde inte sova utan mamma och kan inte ta napp el flaska så det tog 6 mån innan jag blev såpass fri att jag kunde gå ut utan honom. Jag kompenserade det med mkt fika. Jag håller på att fixa till det nu. Vill bli smal igen, det var gött! Fast då ska jag ju bli gravid direkt igen, förhoppningsvis, haha!
    tycker wii fit är bra ,brukar träna på sena kvällar när barnen sover  finns både yoga övningar och styrke träning + spel där man okså träna kroppen .Är helt slut efter en jogging runda + boxning . känns i hela kroppen dagen efter. Man väger sig på den och sätter upp vikt mål ,ser sin vikt kurva mm
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-08-05 21:46:47 följande:
    Finns bild i BT på den rosa/orange.
    fleece jacka allså med vantar på .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10