Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

blir nog en fiske tur i kväll okså eftersom fiskekortet bara gäller i dag Glad

• Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2008-08-11 12:51:22 följande:
    *spanar på reima*
    såg fina vår overaller där innan ,tänkte det hade behövts till dagis
  • Rååsa Smurfen

hittade faktiskt lite meandi kläder nu ,nu måste jag bara få kontakt med min säljare första omgången blir det råååsa fleece jacka + plysch byxa men vill faktiskt har det setet i turkos Glad då hon var så fin i sin turkosa katvig klänning

• Rååsa Smurfen

nikki2006 fin katvig outfit i bildtråden ,Tara hade en nästan likadan i dag  katvig klänning + tröjan med luvan + randig strumpbyxor dock skulle jag vilja har en färgade rosa strumpbyxor då det blir för mycket ränder ,nån som vet var man kan hitta sådana i stl 80/86?

• Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 22:06:08 följande:
    ÅÅ sitter här och är skitsur på den jäkla powerlistern! Det funkar inte! 37 auktioner åt skogen !!! Nåja. Nu måste jag lugna mig. Får ta tag i det imorgonkväll istället. Det retar mig som fasen att man inte kan välja sluttid, för då hade man ju kunnat lägga upp dom när man vill under dagen. Nu måste man sitta och stressa på kvällarna... Det var ju massa fint från katvig iaf! Har kunnat konstatera att Milo inte kommer kunna ha den fina molo overallen i år. Testade den innan och han drunknar verkligen i den. Alltså måste jag antingen sälja den så jag kan köpa en ny Molo eller hitta en annan overall... Svårt val!
    på vilket sätt funkar den inte ?
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-08-11 22:54:50 följande:
    tack så mycket, jag tycker mycket om de rosa o vita
    jag med har typ allt från den Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 18:11:53 följande:
    ÅÅÅ jag blir knäpp. Testade med powerlistern och det gick att ladda upp, men auktionerna kommer inte upp på min sida trots att jag väntat en halvtimma! *MORR*
    de kommer  så vad du än gör ,gör inte om det flera gånger då blir det dubbla auktioner
  • Rååsa Smurfen
    NovJenny skrev 2008-08-11 23:30:29 följande:
    En snabb fråga, när ni använder powerlisten, förminskar ni bilderna själv eller gör den det bra själv?så den inte beskär så bilderna blir helt konstiga...
    den fixa det själv ,med bra resultat tycker jag.
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 09:45:31 följande:
    Nääe, inte mina... Det hänger sig när jag ska lägga upp så jag fick ta en i taget igår. Hann bara med 5 av 37
    skumt och väldigt ledsamt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10