Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-30 11:56:43 följande:
    Vad roligt. Blir grön av avundMan tror att shoppingbegäret skall stillas när man fått hem en massa men det blir nästan tvärtom. Mycket vill ha mer.Jag vill ha bilder i bt på din shopping så fort det går att ordnaNyfiken ju hi hi
    jajamämsan, mkt vill ha mer! Jag har köpt massor senaste veckan som jag inte hunnit se än, så det blir mkt i BT om några dagar. Imorgonkväll åker vi hem igen, får se om något kommit i lådan då!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Ullis 10 skrev 2008-07-29 23:43:22 följande:
    Har redan beställt men vet du vilka fler än Ajabaja o Freshmilk som har LL? Gärna i större storlek.. Såg att de danska har upp till 10 år!
    Minishop i Göteborg hade stora storlekar, babyclothes.se ska också ta in. Jag har sett många butiker som har nu.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-07-31 07:51:08 följande:
    God morgon!Noel verkar ha slutat med sina sovmornar nu...Incommunicado- du verkar ha tokshoppat. det blir kul att se allt fint sen.
    japp har tokshoppat, snart köpt allt Molonytt igen.... gjorde så förra året, lovade mig själv att vänta med mkt i å r till lagersalg el rea, men nej, mycket vill ha mer som sagt.... nu funderar jag på byxan multiflower med svarta kantband, den kan nog en grabb ha.... fast det får bli på rea, måste försöka avhålla mig.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-31 08:03:45 följande:
    verkar som att du ändå blev rett nöjd med din shopping, vad kulJag skall hålla ögonen öppna i bt och sen kommer kanske ett mail till mig i helgen också hi hi
    Jag ska lägga in allt senast till helgen.   Sedan ska du få mail också, klart!
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-31 08:36:19 följande:
    Neeeeej inte regn i helgen! Vi åker ju till Gbg, och då vill jag ha  har ju köpt fin klänning & allt
    me regn är ju bra shoppingdagar, då behöver man inte ha en ursäkt för att man springer på stan istället för att bada.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-31 09:40:28 följande:
    Ja visst är det, känns som Shampoodle setet kommer användas flitigt här till hösten med en Småfolk t-shirt under Vi ska köpa dom här stolarna och bordet:www.ikea.com/PIAimages/16799_PE101034_S3.jpgwww.ikea.com/PIAimages/16798_PE101033_S3.jpgFunderar på att måla ovansidan på stol och bord i grönt.
    Fast det bordet och stolarna är väldigt små... jag var där i förrgår och kollade. Vi köpte dessa:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20061295

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90061292

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40061299

2 stolar, de är lite högre och kraftigare än de vita, de vita kan de ju bara ha annars när de är riktigt små?
  • Damien och Adrian

jag lägger in lite bilder i BT på en del som kommit i lådan, har imorgon 10 paket att hämta på posten... lägger in någon bild el 2 från Göteborg med...

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-07-31 23:46:43 följande:
    Godnatt då!Väldans lite sällskap här ikväll.
    håller med.
  • Damien och Adrian
    bloody sunday skrev 2008-08-01 18:50:54 följande:
    God kväll! Shopping ikväll?"Katvigs första leverans är här, läggs upp under kvällen!"(Fresh Milk)
    min butik har fått in, ska dit imorgonPenga mun!!!!!!!!!!!!

jag köpte nyss enn LL stock cars till, har suiten men köpte nu en tröja. Priserna steg hos freshmilk efter att jag köp, ser att de nu tar samma som ajabaja. jag betalade 299 kr för suit, nu tar de 375 krFundersam
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-08-01 20:10:58 följande:
    Å vad spännande!Köp mycket så vi får se.
     ja shoppingdjävulen lär nog få övertag....

men jag hoppas jag kan avvakta med en del till kommande reor, köpt så mkt molo och ns o katvig på rea att jag behöver hejda mig... men liiite lär det bli Oskyldig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10