Tjejtriss skrev 2008-07-26 08:41:48 följande:
Mmm.. lindex velour är toppenbra! Molobyxorna köpte jag till under halva priset på rean ifjol så då var priset ok.
Jag ahr också några Lindexvelour, men det är inte samma kvalitet som t ex Katvig. Jag älskar velour och skulle köpa de grårandiga nya på Lindex häromdagen men hoppade över det när jag såg hur tunna de var, det fanns ingen lyster i tyget på samma sätt. De brunrandiga såg bättre ut men jag köpte de svarta som de brukar ha i ordinarie sortiment. Men det är inte alls som Katvig.... fast Damien har växt ur sina 74 och inte riktigt kommit i sina 80, de är ganska långa och med bred mudd så får jag helöt enkelt vänta.
Molos är fina också men som ni säger - dyra. Gillar med de lila eller de andra med muddar men de har gjorts tjejiga med rosetter och annat krafs - skitdumt. Såg ett par fina mörka jeansliknande Molo i butiken, togupp dem - lade ner dem - det var rosett på....

Nog för att man kna vara unisex men någon måtta får det vara!
Just nu gillar jag mest grabbigt, på tal om unisex, nu körde jag mkt poetry o annat på pyamas i våras, men snyggast var han i verktyg och bilar t ex, särskilt med keps.

Så jag ska nog ha lite mer grabbigt i höst.