Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-25 09:35:09 följande:
    Guuu va härligt det är när man fyndar
    jajamänsan! Min syrra blev inspirerad av rean du tipsade om och har beställt 2 plagg till MIG, dvs, sonen fyller ju snart ett år så jag tipsade henne om det. Hon beställde Nanoou röd velourbyxa stlk 86 *älskar* och Nanoous Big C red tröja med lång ärm stlk 86, allt för 190 kr. *hoppar runt av glädje*

Då kan Damien ha de grå velourisarna nu i stlk 80, röda i höst!

De där 50% när drar hon av dem förresten? Ska man göra det själv eller kommer meddelande sen? någon som vet?
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2008-07-25 11:09:47 följande:
    PrecisDet var det jag menade...rutbyxorna-i Skövde?Pris?
    179 kr, pojkstorlek från 92.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-25 08:41:53 följande:
    GodmorgonHär tvättas det också för fullt, har ju en hel veckas tvätt att fixa *pjuh*Lite shopping har det även blivit såhär på morgonen, Linas fönster har ju 50%.
    ska man själv dra av 50% när man betalar eller avvakta ettt nytt mail från henne? vet du det?
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-25 14:11:32 följande:
    Jag är lite så löjlig och tycker att det är lite jamasvarning på Molosbyxor överhuvudtaget. Inte då deras nya nu som kommit med mudd. Jag har nog mest jeans och typ chinos till min kille som fyller tre i september.Men detta är ju bara hur jag är, sen går det bättre på tjejer att ha Molos byxor längre tycker jag.
    håller med om jamasvarning, själv köper jag trots det massa byxor jämt - det är svårt att köap allt som finns i Molo och bara ha det i tröjor. Fast jag brukar bli besviken när han har byxor, dock inte de jag kombinerar som t ex verktyg, fotboll och ameriaksnka bilar - superläckert med sama  upp o nertill, men så är ju grabben "bebis" än.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-25 14:24:18 följande:
    O nu fick jag betalnings info från Linas fönster, 255 kr = helnöjd.Känns lite konstigt att köpa fleece jacka nu när det är typ 30 grader ute, men den var ju billig
    vilket ordernr hade du? sitter här o väntar på min bekräftelse.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2008-07-25 15:26:30 följande:
    Tror jag hade nr 251
    254 hade jag, jag har fått bekräftelse på mina nu och även syrran - Massa fina Nanoou o Molo!
    ängeln83 skrev 2008-07-25 15:39:33 följande:
    Nu har Louie Loius kommit till Freshmilk, jag är grymt sugen på suiten med bilar.
    Äntligen, jag har bevakat ett par butiker ett tag nu i förhoppning om att de ska komma, deras hemsida med återsäljare är inte särskilt uppdaterad och det mesta kommer ut i augusti.

Jag beställde suiten!
  • Damien och Adrian
    Jen80 skrev 2008-07-25 15:53:18 följande:
    Hej på er!Jag vill också in på Linas fönster, men det funkar inte . Har de en massa rea eller?
    vad konstigt? Ja det är rea.
  • Damien och Adrian
    Ullis 10 skrev 2008-07-25 20:26:06 följande:
    Hej! På Mille P C hittar jag en tröja från LouieLouie m bilar.. Säljs detta i Sverige? Verkar läckert. Hm.. hoppas det inte kommer för mkt nu när jag shoppat massa Molo nytt.. Fyndat Småfolks flygplan på Linas idag o badbyxor (Katvig) på Rumba!! Fick tag i en ny biltröja från Småfolk(grön m orange linning) för matchning till Lindex oranga velourbralla, såg det i bt här, snyggt! Öland i morgon - hittar jag lätt Batinki (tror det låg på Öland)?Lovelina: var det ngt nytt på Krokodila?
    freshmilk säljer bl a louielouis - jag köpte bilsuiten idag!
  • Damien och Adrian
    alex 07 skrev 2008-07-25 20:35:29 följande:
    EST tror jag, har i alla fall sett den någonstans.
    nej est har byxan och de har en grön tröja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10