Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-29 22:21:11 följande:
    du tror inte det blir väl tajt på loveliva
    hon behöver ju inte ta babystorlekarna 
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    svischan skrev 2008-07-29 22:19:25 följande:
    Godkväll!Tänkte ge mig på lite kvällsshopping, men har fått total nyhetstorka!Vilka shoppar har fått in ny molo?Jag letar efter en sida jag spanat in 3 grejer jag vill ha, men kommer inte ihåg (!) vilken!Inte eleraff, hippo, rackamaja, gucce, est, poppilopp.Har jag glömt någon mer väsentlig???? Snälla hjälp mig någon????? 
    matadorkids?
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-29 22:27:52 följande:
    Blir nog som vanligt, MASSOR med shopping till barnen och jag får gå med rumpan bar Men om Minishop ligger sååå nära Kungsgatan blir det svårt att låta bli att slinka in där!
    Är det bara rumpan det gäller kan du nog täcka den med lite planeter eller stjärnor? Räcka ut tungan
  • Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-29 22:29:22 följande:
    Fiiin!
    ja den är väldigt fin, ska bli kul att se den IRL.
  • Damien och Adrian

ajabajakids tar fortfarande överpriser för suits o tröjor från LL (ca 75 kr mer än andra affärer) men de har sänkt priserna nu, fniss!

• Damien och Adrian
    Noas mamma skrev 2008-07-30 00:28:01 följande:
    Humm studsade in för att kolla vad för spännande det är ni shoppar.. kollade in i bildtråden och konstaterar att en del av er har fotat min sons kläder Vad kul med en tråd med folk som gillar samma typ av kläder Här kommer jag nog hänga en del!Då passar jag samtidigt på att fråga en fråga som jag misstänker att ni har fått så ni spyr på den men billiga katvig sängkläder med apple print.. hittar man var?? Finns det att köpa i butik i stockholm? 
    hej o välkommen i tråden!

Det är ju rea på Katvig nu lite överallt, men jag har inte sett någon särskild butik, eller inte tänkt på det iaf... om inget bra tips dyker upp - kolla länkarna i tråden så kanske du hittar något på rean nu. :-9
  • Damien och Adrian

God morgon alla!

Idag blir det Molokoll i butikerna i GBG , picknick i Slottskogen och sedan räkor från feskekyrkan och hem till mamma och mumsa räkomelett/sufflé - det är världens godaste rätt *mums*

Ha det så bra!

• Damien och Adrian

hej i tråden, de flesta sover som vanligt när jag tittar in.

Köpte idag den tröja jag letat febrilt efter i näthandeln, den blå trerandiga molo babytröjan - den fanns på Minishop i GBG.

Jag var inne på Freshmilk o kollade LL, jag köpte ju stock cars suiten i fredags där, de  skickade den idag till mig. 

freshmilks priser följer rekommenderade, Minishop var nästan lika dyra på LL som ajabajakids, knepigt...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10