Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-09 20:15:37 följande:
    jag var i köpenhamn idag. ni kanske minns att jag skulle dit.Det var en jätte härlig dag med min man men jag hade ju sett fram emot molo shopping. Ville inhandla lite nyheter som inte finns i sverige.Men då händer det otänkbara.MOLO NYHETERNA KOMMER INTE TILL BUTIKERNA I DANMARK FÖRRÄN I AUGUSTIMen hallå. Hur kan inte nyheterna kommit till danska butiker när de kommit till svenska. Man börjar ju undra om märket är danskt?????????DJUPT BESVIKEN
    men det stämmer ju inte! De finns ju i flera danska webshoppar! vem sa det till dig? Måste varit en dåligt informerad affär eller nåt...
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:21:42 följande:
    De överstrukna är beställda
    du letade väl efter kaninjackan va? Vilken storlek?
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-09 20:23:09 följande:
    Nej jag var i 3 olika affärer i köpenhamn.De sade alla att de kommer i augusti. jag frågade hur de kunde vara släppta i sverige men det hade de inga svar på.....
    ännu lustigare att de danska webshopparna får in nyheterna innan de fysiska butikerna då...
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:30:04 följande:
    110 helst. Har du hittat nåt?
    104...hittat för ca.700kr inkl.frakt från england.
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:34:01 följande:
    Hrm.. skulle ju kanske funka.. Du får gärna skicka länk i inboxen
    pling
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-07-09 20:50:00 följande:
    zvartaliljan-vart har du köpt den fiiiina småfolks tröjan i bt?
    på houseofkids. Har inte sett den i någon svensk butik tyvärr Jag är helt förälskad i den! Så underbart fiiiin
    men jag skulle vilja ha ett par gula brallor...typ velour med muddar...någon som vet vart det kan finnas? Ångrar att jag sålde de jag hade från plastisock
  • Zvartaliljan

Tipsar! Kaninjacka strl.104 för ca.700kr inkl.frakt till Sverige
    http://cgi.ebay.co.uk/EYE-CATCHING-MOLO-BUNNY-VELVET-COAT-OILILY-POST-CARD_W0QQitemZ320272363045QQcmdZViewItem?hash=item320272363045&_trksid=p3911.m14.l1318

Och nu har jag shoppat loss på aellebelle!! 4 par jeans/knickers, 1 kjol, 1 hängselkjol och 1 par hängselbyxor från Molo för knappt 1000sek inkl. försäkrad frakt!! De säljer ut ALL denim från MOLO för otroliga 100dkk styck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

• Zvartaliljan
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:17:49 följande:
      Hej hej på er!En liten fråga om Katvigs fodrade regnställ. Någon som vet om det håller? (hål osv). Andades det eller blir det ångbastu av det hela? Är i valet och kvalet om jag ska köpa det rosa apple.... tyckte jackan var enorm och byxorna små, men det kanske jag som har en konstig unge.
    fodrade? Du menar det från vårens kollektion? För det är ju bara ett tunt bollumstyg i det. Det gamla är ju bättre med avtagbart foder tycker jag. Jag har både och och det gamla känns slittåligare i tyget. Men det nya passar bättre och är luftigare nu i sommar/höst.  Det nya är mer vindjacka/vindbyxor och det gamla mer ett fodrat regnställ.
  • Zvartaliljan
    Willhellmina skrev 2008-07-09 21:24:36 följande:
    Tyckte faktiskt också att det var mer vindställ än regnställ men madam i butiken var helt bestämd med att det var regnställ och att den höll väta helt. Men vet inte om jag tror på det....  
    nej jag tror inte det är helt vattentätt...vattenavstötande ja men inte 100% vattentätt. Det känns verkligen inte så. Hur mycket rea var det? Jag är ju sugen på byxorna till jackan som jag har...
  • Zvartaliljan

Någon som handlat från aellebaelle innan? Det var så längesen för mig så jag minns inte hur det var...men ska man inte få någon automatisk orderbekräftelse?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10