Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-12 20:16:58 följande:
    Ja, jag förstår det. Han har ingen rätt alls att göra så!
    skrev ett argt sms nu men han har ju inte svarat på mina senaste 10 så han svarar väl inte på detta heller *suck*
    Värdet i den där kassen ligger väl på 1500-2000kr...inte en liten summa som jag bara kan strunta i sådär...
  • Zvartaliljan
    karmasus skrev 2008-07-12 20:20:39 följande:
    Kontakta Tradera och säg att hon/han säljer stöldgods hehedå tas auktionerna bort genast *känner mig lite elak*

behövdes inte...hon tog bort den så fort jag skrev till henne...hon hade ingen aning om att den var min precis som jag trodde. Tycker synd om henne istället som hamnar mittemellan honom och mig i vårt bråk...

VILL HA MINA KLÄDER NUUUU!!!

• Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 20:30:16 följande:
    Ja, usch, stackarn Inte i en sits man vill hamna direkt Vilket sätt av honom!
    han är en envis omogen idiot som aldrig tänker på andra...en synpunkt som hon och jag delar iaf
  • Zvartaliljan

Så nu fick jag ut lite på T iaf så hoppas jag får ihop lite kosing till mina molonyheter Nu ska jag fortsätta med flyttstöket...har idag monterat isär Maias spjälsäng, skötbord, garderoben, sofforna, sängen, skruvat ner hyllorna och nu ska jag ta itu med matbordet och allra sist blir det databordet förstås
    Det är vid såna här tillfällen man önskar att man hade en karl som kunde göra detta åt en...fyy så jobbigt det är! Känns som värsta träningspasset ju!

• Zvartaliljan
    Aannaa skrev 2008-07-12 21:35:03 följande:
    Lite OT kanske men ni är så duktiga på barnkläder o vet säkert svaret på min fråga Vilka nätbutiker har de fina mössorna från "Frithiof of Åre"?(deras egen sida funkar inte?!?!)Min tjej hade en sån, men nu har vi tappat den på Kolmården Buuuääää.....
    www.minpluddevutt.se under "mössor" finns några
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 21:45:58 följande:
    Vad du är duktig och kämpar och sliter! Heja heja! Måste du montera isär allt då? Vi har nog nästan inte monterat isär nåt alls när vi har flyttat (och det är några gånger..). Men då har vi iofs haft turen att svärfar kör lastbil och det finns ju ganska mycket plats i en sån. Behöver du skötbordet då? Annars kan du ju lika gärna slänga ut det på Blocket så slipper ni bära på en sak sen
    skötbordet kommer jag använda som hylla nu så ja jag "behöver" det. Tyvärr är svågern upptagen denna helgen (bröllop idag så bakfull imorgon antar jag ) annars är det ju han som kör lastbil i släkten. men istället har jag hyrt ett skåpsläp och ska låna pappas pickup o köra med. Min bror kommer förbi o hjälper till att bära (pappa får inte...sjukskriven). F har ju Maia så jag slipper tänka på henne iaf. Snart måste jag ta tag i att packa ner datorn så jag måste lämna er *snyft*...funderar på att göra det i sista sekund imorgon istället...*skadad*
  • Zvartaliljan

Godkväll nikki! Jag kikar in lite från och till när jag tar en paus från packandet o skruvandet o pustandet o frustandet

• Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 22:22:47 följande:
    Åh, fy, är ni bara två som ska bära? Usch! Inte massa trappor väl?
    Nej bara en kort...så det ska nog gå bra. I såna här stunder önskar man att man hade fler bröder o inte en massa klena systrar som säger att de inte "kan"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10