Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-07-12 23:29:05 följande:
    Jag är kvar OCH jag vill med shoppa ju men VAAAAD?? Hehe.. ingen aning!
    har du shoppat några molonyheter än? Jag spontanköpte 4 suits på tradera idag ju Schysst säljare som lät mig vänta med betalning tills bb för det blev dyyyyrt
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-07-12 23:31:53 följande:
    Ja du är tokig du.Ångrar du dej angående rymdsuiten så kan du ju hojta.
    det ska jag göra då
    CamillaJ skrev 2008-07-12 23:33:59 följande:
    Nej inga nyheter har inte fastnat för dom riktigt ännu kanske rymdbyxor Men nej jag vill ju ha molo lurv nu ju
    Ja det vill jag med! fast jag är väldigt nyfis på NS ju...får se vilken det blir.
  • Zvartaliljan
    tejp skrev 2008-07-12 23:34:29 följande:
    Ah men då chansar jag på att 86 passar, bodysuits i 86 är jätterymliga, men han har bara bodys i 92 så jag har inget att mäta med. Tack för hjälpen!
    Min dotter kan fortfarande ha 80 i Molos bodysuits och har 80,86 och 92 i bodysen. alla tre storlekar funkar liksom...så det skiljer inte så mycket. Långärmade kan hon förstås inte ha i 80...då blir ärmarna för korta.
  • Zvartaliljan

Godnatt girls! imorgon packas datorn ner, vi får se om jag hinner in en sväng innan. Sen är den nog det första som packas upp i nya lägenheten Får förstås sitta med det trådlösa då då det andra inte flyttas förränns om några veckor...men det trådlösa går relativt snabbt ändå så det ska nog gå bra. Nu kallar sängen som ligger på golvet (har monterat av gaveln och benen)

• Zvartaliljan

Godkväll! Vilka fina nostalgibilder i bt, nu blev jag själv sugen på att kika igenom mina gamla bilder ju

• Zvartaliljan

Haha alltid
    Jo det går bra. Fått upp en hel del nu men jobbigt att montera ihop allt igen (o utan bruksanvisning dessutom ) *pust*

nikki2006 skrev 2008-07-15 22:08:42 följande:
    Trodde du skulle säga att du blev sugen på en ny babyHaj förrästen, länge sen. Hur går det med flytt stöket???
  • Zvartaliljan

Ingen aning, jag har inte varit i Borgholm sen midsommar

jojoa75 skrev 2008-07-15 23:07:32 följande:
    Har eleraff fått in nya molo i borgholm?
  • Zvartaliljan

Hallojsan! Nu är gamla lägenheten helt skinande ren och nycklarna överlämnade *pust*
    Nya lgh ser ut som om en bomb slagit ner...saker precis överallt!

Shoppas det något??

• Zvartaliljan

Oj. Maia väger prick 11kg och är 91cm lång Och då har hon ändå rusat upp i vikt (o inte i längd) senaste månaden! Jag tycker hon börjar bli tung o bära på nu ju

SmillaMilla skrev 2008-07-16 15:10:24 följande:
    Oj vad små barn ni har! Var och mätte Svea i dag. 11.5 kilo och 75.3 lång. Hon är 10 månader
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10