Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

haha något positivt i allt flyttstöket...var bara tvungen att ställa mig på vågen idag och på EN vecka har jag gått ner 4 kg Har ju stökat runt varje sekund hela veckan med flytten o knappt suttit stilla mer än max 10 min. i taget så till skillnad mot innan så har det inte blivit en massa slösittande vid datorn och småätande hela tiden...hmm kanske skulle flytta oftare

• Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:35:27 följande:
    Ja det skall bli spännande att se vad de kommer med för färger i år.Såg att regnbågsoverallen sakll komma tillbaka. Är det någon som vet vad priset ligger på den ungefär???Hade inte du en sån zvartaliljan???
    hade och sålde då den hade blivit för stor (var en 92a som är mer som en 98a) just eftersom jag visste att det skulle komma en ny. Brukar ligga på 1299:-
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:44:47 följande:
    Om man skulle köpa overallen för 1300, vad kan man få när man säljer om den är i fint beg skick???? Det är ju lite det som avgör också
    jag köpte min för 900 och fick detsamma när jag sålde den
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:49:36 följande:
    Ja men din var oanvänd va???Tror du man skulle kunna få typ 700 om den var i beg skick eller är det önsketänkande???
    nej den var i fint använt skick. Lite sliten här o där men annars jättefin
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-12 22:59:11 följande:
    Låter bra. Vet man att man kan få lillbaka åtminståne hälften så är det okej tycker jag.Tack för hjälpen min vän
    ja själv fyndade jag ju en grön på rea för 600 spänn som jag hoppas ska passa i vinter (strl.80 men megastor så mer 86/92) Annars åker den ut på T o så får det bli den regnbågsfärgade...
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-12 23:00:09 följande:
    Nu har jag ätit våfflor med glass och färska jordgubbar
    Åhhh sluuuta jag har ett enormt sug efter något gott just nu men här är det alldeles tomt hemma ju!!
  • Zvartaliljan

jaha gick alla o la sig nu eller  kanske jag med borde göra förresten...men har hivat i mig alldeles för mycket coca-cola idag så jag känner mig på högvarv...vill shoppa!

• Zvartaliljan
    tejp skrev 2008-07-12 23:19:51 följande:
    Hej!Är det nån här som har en molo body i 86 och 92 och vet om det skiljer mkt mellan stl?
    har tyvärr packat ner alla kläder men jag vet att det inte skiljer särskilt mycket mellan storlekarna. Någon centimeter bara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10