Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon tjejer.. usch villken natt Skrikandes !!
    Albin vaknade kl 1 typ somnade inte förens klockan 4 och så gick han och Isak upp 6.30 Förvånad
    Men tur är väl det att jag börja jobba klockan 14 idag !!

Vill ha nåt kulit att shoppa men vill ha nyheter...
    när kommer alla roliga nyheter?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-23 09:21:50 följande:
    Godmorgon!STackars med en sån natt!!!Det har väl kommit lite molo till nu? Eller vilka nyheter är du sugen på?
    Ja det är inget trevligt med såna nätter man vill ju helst sova
    Jag vet inte är sugen på Molo lurvisar och Massa NS ..hmm Katvig och ja allt haha !! Jag har inte fastnat för ngt Molo ännu!
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-23 09:28:19 följande:
    Inget molo? De flesta här verkar ju helt gaalna i det nya molo!Lite har jag allt fastnat för där med. Men tar det lugnt. Har beställt pingvinbody och byxor sålänge.Å ja! NS!! Hoppas att det kommer jättesnart!Katvig är jag inte jättesugen på än, men nån rand blir det säkert.
    Jaaa nej tyckte Molo var rätt tjejigt det jag sett men ja får se inget nu iaf
    Ns ska jag ha massor till kidsen !! Så jag längtar som bara den ...
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-07-23 09:31:38 följande:
    Åhh!!! Nu kom postis Med MÅNGA Molosar
    Åh va skoj va kul vill me ha paket i lådan Kommer bara massa skit haha.
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-23 09:29:21 följande:
    Hej Butte va ett tag sen tycker jag eller inte dte är jag som aldrig är här inne i normala tider längre haha
    Hej iaf!!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-23 09:44:40 följande:
    hej jo det var ett tag sen jag har varit i vår stuga och ska dit igen om typ 30 min ville bara kolla in molosarna
    Åh just de ni har ju stuga nu! Va härligt ju... jag tänkte slänga Albin i säng han är trött så ska jag sätta Isak vid Tv sen ska jag lägga mej i solen innan jobbet kallar!!

Sitter och ska beställa biljett till Lars Winnerbäck men jag har inte bestämmt mej ännu, vill så gärna men de har blivit mycket denna sommaren med utgånger osv ...varit borta rätt mycket från barnen nu med. Hmmm... vad gör man??? Jag är så sugen....
    Sorry för OT !
    Preggi skrev 2008-07-23 09:49:26 följande:
    Godmorgon!Är på väg ut till landet. Måste passa på när det är fint väder.Camilla, jobbig natt! Jag ska inte nämna hur mina tjejer sov inatt då... Är det bara rackamaja som har fått in lurvfleece? Hej Butte! Du som vet allt.. Kommer älgarna som tröja på baby?
    Haha nej det får du hålla för dej själv
    God morgon föresten....
  • CamillaJ

Preggi-
    Han spelar i Kalmar, skälby..åh jag vill så gänra! Det är med Miss Li med.. Fasen vad ska jag göra snart finns nog inga biljetter kvar ! Hmm...Skrikandes

• CamillaJ

God kväll tjejer..
    Åh underbara bilder i bildis ...Jen80 usch måste snart träffas ju Ava bara växer och växer
    Idag är jag så trött har jobbat kväll och höll på att svimma 2 gånger det var skit äckligt vet inte vad det bero på men antar att de va för att Albin va vaken så mycket inatt och jag knappt sovit.
    Imorgon är jag ledig och det är skönt men måste snart krypa ner för bara för att jag är ledig betyder det inte att jag få sovmorgon men jag hade behövt det!!!

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-07-25 15:53:18 följande:
    Hej på er!Jag vill också in på Linas fönster, men det funkar inte . Har de en massa rea eller?
    Hejsan så du va och shoppade när mannen hade fullt upp igår?
    Träffade dom vid stationen hehe Ava var inte så glad just då

Trevligt jag va i stan idag mene... blev inte allt för mycket och bara leksaker till barnen ja som att dom inte har det
  • CamillaJ

Åhhhh!! Jag har inget shopping sug.. vad har hänt haha! Men det är skönt.
    Sitter ensam just nu Isak somnade efter att han och jag haft en myskväll framfrör Tv åh min stora kille så underbar, men så busig!
    Albin somnade för ett tag sen några timmar, och han har börjat babbla som bara den nu säger typ allt sån konstig vändning han sa inget innan! Det är kul...

Jen80 kul med nappen undra om vi ska börja strida äsch just nu är vi för lata..han har den när han har den liksom ..skit dåligt heh!!

Gustav är ute ikväll.. och jag har grymt tråkigt!
    Ska väl kolla på lite OM det finns ngt att shoppa som sagt gjorde av med massor idag på ingenting!
    STARWARS svärd??? Haha.. Isak har gått runt med sitt nya starwars svärd han bara skulle ha det men jag var världens bästa mamma ett tag iaf haha!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10