Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntofflan- ok nej för jag hitta den inte nånstans där jag kollat!

• CamillaJ

Jag vill ha molo tröjan med tärningar men undra om eleraff ha den hmm.. gud va snygg den är kommer vara perfekt till albins nova star jeans dom mörka!! VILL HA....

• CamillaJ

Lägger ni ut era förra vinterkläder nu eller ja höstkläderna? Ytterkläder alltså.. tror ni det är bra tid nu eller bode man vänta lite till?

• CamillaJ
    Tjejtriss skrev 2008-08-04 18:20:12 följande:
    Lägger ut till både host och vinter nu, det verkar gå bra nu!
    Ja okey kanske man skulle satsa på det nu då
  • CamillaJ

God kväll..
    Lade in lite bilder i bildtråden.

Jen80-Jätte fina bilder på alla tre

Och massa fina inköp ni gjort.

Och jag vill ha lite jag med nu men jag få vänta för nu har vi så himla mycket räkningar men snart så

• CamillaJ

Ava Jennie Ella widen .. eller äsch gud va svårt det var!
    Ella eller Greta tycker jag nog

• CamillaJ
    Duntoffla- Ja, just det syskonkärlek hehe men mycket syskonbråk med Men så är det ju !! Överallt..

Åh är så avis på att du ha tröjan vill ha jag med,
    går inte mejla eleraff ju får bara tillbaks att det inte når fram.
    Så onödigt att gå och skicka efter om hon endån ha den.. fast är den inte på hemsidan så har hon nog den inte. Vet du ngt om det Jen80??
  • CamillaJ
    jacao skrev 2008-08-04 20:48:41 följande:
    Hej på er förresten, ett tag sen jag skrev nåt, men nu är semestern slut och vardagen tillbaka Även om den ser lite annorlunda ut nu, brorsan gick bort för snart tre veckor sedan
    Beklagar !! Så hemskt för er ..
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-08-04 20:51:06 följande:
    Mormor hette också Elisabeth i andranamn. Ava Jennie Elisabeth. Det låter väl fint? Fast det tycker inte min sambo... Oj, va OT jag är !!
    Ja, det klickade här med på det där du skrev! Det låter ju bra med efternamnet med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10