Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-06 22:52:29 följande:
    schysst morsa
    Jaaa min älsklade mamma ...
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2008-08-06 22:48:37 följande:
    Lite sent ute men här har jag komb med Katvig, har även köpt Molos trerandiga gröna till, och cirkus passar.
    Ja jag visste väl att det var du som hade din sötis på bild i bildis skrev de nämligen till Jen80
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-08-06 22:56:39 följande:
    Godkväll!Vilken snäll mamma! Det är min med men hon är på semester så jag kan inte skicka henne nu... Allt bra med er?
    Hej jaaa.. så härligt att få lite fina kläder
    Jo det är bara bra här, själva då?
    När är det dagis time för er?
    Nästa vecka börja mina ... spännande.
    isold2003 skrev 2008-08-06 22:57:58 följande:
    Vilken toppenmamma!
    Jaaa, mamma handla ofta kläder till barnen och hon vet ju att det är eleraff som gäller Men hon har svårt endån för att handla till mej eftersom hon vet hur kräsen jag är så vågar hon inte men jag ha sagt att det är kul att få ngt ibland som alls inte ha tittat på själv
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-08-06 22:58:33 följande:
    förresten är det rea i eleraffs butik?
    Japp det är REA .. 30-50% Jag har själv inte varit där. Har inte haft tid faktiskt..
  • CamillaJ

Nej god natt tjejer ... imorgon ska mamma komma kl 7 för jag ska jobba och hon ska ha barnen.
    Så nu måste jag krypa ner!
    Natti giiirls..Kyss

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-08-06 23:13:39 följande:
    Camilla, det är kul att få saker.. GRatis är gott eller hur säger man.. Dagisdax nästa vecka för min lilla M. Det känns bara bra att hon börjar nu. jag tycker att det är dax. Att börja jobba känns värre men det blir säkert bra bara man kommer igång. Det ska bli skönt med mer pengar iaf.. Hur känns det för er? Tycker pojkarna att det ska bli kul?
    Jaja hann ser de innan jag loggade ner datorn haha ... ja men ja det är så i början man ha ju gått hemma så men jag trivs på jobbet ju och det kommer du med göra man kommer in i att fort Jag tycker de ska bli bra att dom börja dagis nu för Isak behöver det och Albin kommer tycka om det de tror jag kommer kanske vara lessen ett tag för han är inet den som går att lämna till vem som liksom men de är sånt man få ta men visst bli de jobbigt om de nu blir så!
  • CamillaJ

Jaha.. här är man ute och springer så visa ni lurvisar jaha missade jag det då Är de bort-tagna nu?

Idag kom mammsen med varsinn tröja ja det var den nya molo plysh med vantar så fin gråa till Albin han va så fin i den sen Isak fick Molo tshirt med fotbollsspelarna. Så glad jag blev..

Åh jag sa shoppa massa NS är så himla sugen..vill att dom kommer nu

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-08-07 23:44:51 följande:
    jag lägger upp bilden igen
    Åh jaaa!! Tack Butte Kyss
  • CamillaJ

Jag gilla den blåa i den bruna men tycker om den gråa/svart aktiga ..men frågan är undra villken Albin skulle passa i ..hmm.. och Isak om han nu ska ha ngn  
    Ah!! När kommer dom att komma ????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10