Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ
    svischan skrev 2008-08-05 23:39:59 följande:
    så lite så=) något särskilt du skulle vilja shoppa???
    Nja skulle kolla om dom hade Molo jackan men hittade den inte.

Jag vill shoppa massor nu, eller ja det jag skrev en bit över här
    Men lurvisarna har ju inte kommit än och Molo jackan kan jag inte beställa nu ska se om eleraff får in den.
  • CamillaJ

Villken ska jag välja till Isak den blåa Molo "Holden" eller svarta.. hmm den blåa är nog mer han och mer rolig?

• CamillaJ
    LitenBlomma skrev 2008-08-06 11:25:23 följande:
    Hade jag fått en till liten kille skulle jag absolut valt den marinblå!Någon som vågar sig på en gissning? Ska man ta 80 eller 86?
    Ja jag ska ta den marin blåa!!
  • CamillaJ
    SmillaMilla skrev 2008-08-06 11:33:23 följande:
    Åh så snygg!!!
    Ja visst är den !!
    Så skönt också för det är inte så många som ha den här eller de tror jag inte hehe ...tycker om när inte Alla går i samma jackor eller ja vinterkläder här är det ju mest po.p som alla ha i kalmar och här.
  • CamillaJ

Jen80- Nej jag måste igentligen me känns lite på den och testa är inte så snyggt om den ser stor och tjock ut på! Men ja vi få se kanske inte borde beställa den om eleraff få in den ! Ska nog vänta lite

• CamillaJ

Jen80- Incommunicado`s lillkille ha juj det på sej i bildisen.. vet jag inte om jag stavat rätt till namnet haha det va svårt men de finns ju bild i bildtråden på det om de är dom du menar!

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-08-06 13:55:45 följande:
    CamillaJ: Jobbar inte du?!? Fast nu skulle jag precis säga att du kunde ta bussen hit, men det funkar ju inte då barnen inte är helt krya . Åh, va jag är uttråkad. Får nog bli en promenad när Ilon har ätit färdigt..
    Jag börja jobba 15.30 så jag jobba kväll så tyvärr och Isak kommer ikväll!
    Nu ska jag laga lite mat innan jobbet kallar!
  • CamillaJ

God kväll..
    Min mamma ringde precis,
    hon hade shoppat på eleraff idag men mest till min brors-son för det fanns mest fint i hans storlek men Albin hade fått en tröja och Isak en tyckte hon prata ngt om Molo tröja till albin den i velour den nya med vantar på magen Så fin *Hoppas* till Isak tror jag det var den vita ESL tshirten med guld ugglan.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10