Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-16 10:34:04 följande:
    Tror mina barn skulle behöva gå i sovkurs hos dina.
    send them over bara
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-16 10:42:30 följande:
    Hur lyckas du få dina barn att sova så länge?Mina sov till 9 idag, det tycker vi är sovmorgon..
    Dom e uppe rätt sent   9 låter mer lagom tycker jag

Ser ni pratar Molo bysser, tror nog det dyker upp nåt som matchar... Det verkar vara mycket lila även denna höst, så nån liten tröjstackare ska väl passa

Tex Lindex lila velour jacka..   
  • RååSa BuBBlan
    Angelinah skrev 2008-07-16 10:45:33 följande:
    Dom e uppe rätt sent   9 låter mer lagom tycker jag Ser ni pratar Molo bysser, tror nog det dyker upp nåt som matchar... Det verkar vara mycket lila även denna höst, så nån liten tröjstackare ska väl passa Tex Lindex lila velour jacka..   
    småfolks orange linne med kaniner o lila kanter funkar, om man inte stör sig på att det är liiite annan nyans
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-16 10:57:13 följande:
    9 är rätt lagom tycker jag med. Även om det vore skönt med riktig sovmorgon ibland... Det kommer säkert nåt som du säger.. Jag är ju bara så ivrig och letar alltid anledningar att shoppa.. heheJag har inte sett den lila velourjackan el byxorna än. Kanske ska ta mig en tripp till Lindex idag?
    Pratade med Lindex häromdagen och hon sa att velour byxor/jackor kommer i grå, brun, orange, lila, cerise denna höst.. Hoppas man hinner få fatt i dem bara

Om P.OP kommer med en lila baströja, kanske den kan funka åxå?  *älskar po.p:s baströjor*

Men håller med dig.. dom bysserna e lite svårmatchade, men huj så fiiiiina
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-16 11:04:31 följande:
    Å Lila velour låter fint!!!
    Ja eller hur    *måste ha*

Ida använder sitt bruna velourset på kvällarna ute nu, det är verkligen helt perfekt!! Ska ha alla färger i både 86 och 92 har jag bestämt   *älskar*
  • RååSa BuBBlan
    Tjejtriss skrev 2008-07-16 11:06:08 följande:
    Åh, så jackorna kommer i alla färger? Hrm.. vilka ska man då välja?Hade önskat turkosa eller blå velourisar också.. och kanske svarta.
    Japp! Det sa hon

Jag frågade iofs inte om svart.. Kanske det kommer åxå? 
    Tjejtriss skrev 2008-07-16 11:06:48 följande:
    Det kommer ingen lila baströja förresten, men det fanns väl i höstas? Får leta på T.
    Attans!! Det ville ju jag ha.. Får T snoka lite då
  • RååSa BuBBlan
    Lourdes skrev 2008-07-16 11:09:45 följande:
    Thjoo hoo! Även jag blev nostalgisk, massa fina bilder! Så nu har jag bombat bildtråden
    Å va söööööt!!! Så knubbig o kramgo

Lillronya--- lilla Emilio, så han vuxit!!
    Buttelina skrev 2008-07-16 11:09:39 följande:
    alla har kommit jag köpte cerise igår och lila är på g men här har inte kommit nån orange jackor än
    Å hoppas dom kommer till mitt Lindex.. Måste dit idag tror jag minsann    Är det de Isabel har på sig i BT?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-07-16 11:13:22 följande:
    japp
    *MÅSTE TILL LINDEX* 

Men jösses!! Jompa kommer ju snart.. Måste få upp barnen...

Cu girls...
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-16 16:20:49 följande:
    Hej!Nu har jag varit iväg till Lindex och köpt lite velour. Tyvärr köpte jag fel strl stressad som man är så vi får se om det är några lila byxor kvar imorgon... Loveliva, din Hilda är ju såå himla söt! Tur att hon har 2 äldre bröder som hålla extra koll på henne.. Joppis, vilken söt tjej i småfolk. GRattis på födelsedagen!
    Vilken Lindex va du på? Forum? Vi va där och det fanns bara stora lila kvar   Köpte två par snygga Lånkisar istället

Tur att jag fått hjälp med lila velour från annat håll
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-16 16:37:56 följande:
    Japp, i forum. Jag tog lila i 98 och 104. Trodde jag tog 92 till Matilda.. Vill ju ha dom rosa och dom lila i 92... Var det dom lila lånkisarna du köpte? 2 pack? Jag ska kolla på lindex i Orminge. Tror inte att det är lika rykande åtgång där...
    Jag vill ha lila 92:or, Orange 86:or.. Inget av de fanns idag *snyft*

Japp, dom lånkisarna va det, Ida har 92 i sina och dom sitter bra, tur jag inte tog mindre! 2 pack va det, randigt igelkott sen randigt ekorre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10