Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-19 21:03:46 följande:
    Men du ska väl bara köpa Molo i höst så jag säger nog, KÖÖÖÖÖÖP
      lär väl bli en sån antagligen..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 21:10:51 följande:
    Oops! Jag råkade nog sno den sista. La nyss en order på byxa och tröja i 86 men nu funderar jag på om det blir för stort...och om jag ska lägga till rymdsuiten. och då är frågan igen om storleken. N har 80 i sin regnbågssuit och den är bra. Då borde väl 86 funka?Ni andra (utom preggi som jag redan frågat) som har Molos tröjor. är de större en ex en body i samma storlek? Noels regnbågsbody i 80 är lagom nu men hans gula med svarta stars är ngt större trots samma storlek. Varför ska det alltid skilja så mkt från plagg till plagg? så svårt att veta.
    nääääää... varför gör du så   den va ju min ju!!!!

Ida har 80 nu i molos tröjor, och antagligen 86 till vintern.. tycker tröjorna e större än bodysarna, bodysarna e ju liksom rätt smala o långa, medans tröjorna e lite kortare och rätt breda..
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 21:10:51 följande:
    Oops! Jag råkade nog sno den sista. La nyss en order på byxa och tröja i 86 men nu funderar jag på om det blir för stort...och om jag ska lägga till rymdsuiten. och då är frågan igen om storleken. N har 80 i sin regnbågssuit och den är bra. Då borde väl 86 funka?Ni andra (utom preggi som jag redan frågat) som har Molos tröjor. är de större en ex en body i samma storlek? Noels regnbågsbody i 80 är lagom nu men hans gula med svarta stars är ngt större trots samma storlek. Varför ska det alltid skilja så mkt från plagg till plagg? så svårt att veta.
    har du ångrat dig ang strlk på tröjan kanske???

jag kan beställa en 80 då så byter vi   
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-19 21:19:26 följande:
    Jag kan inte bestämma mej om vi ska en eller inte, så det är lika bra att jag inte har hittat nån än. Är nog lite mer sugen på tröja egentligen.Förresten såg jag älgarna idag och blev postivt överraskad. De var ju riktigt fina. Fast några sån blir det inte här!Också sugen på nåt nytt molo. Har ju inget än.Men est har ju bara en massa flickigt och jag vill ju handla till Emilio. Vilka problem....
    men kör på tröja då istället, den ser ju urfin ut!!

å älgarna... fina fina älgar
  • RååSa BuBBlan

duntoffla--- men om du vill byta tröjstrlk så lägger jag en order på en 80 i den nu och lite annat grejs åxå, du kan säkert maila om bysserna, men N kan säkert ha 86 även om det blir rätt baggy, har han korta eller långa ben?

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-07-19 21:28:10 följande:
    Ja dina älgar Visst är det tur att smaken är olika, jag belv inte alls fötjust i dem, tyckte de var för mesiga färger.Åhhh vill oxå shoppa ju, varför kommer det inte fler nyheter nuuuuuu.Såg även nu att Molos blomtröja var dyr, den med randiga ärmar.
    japp, de e tur inte alla vill ha dem, då skulle ju inte jag få några
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 21:32:32 följande:
    har du lust att ta ett mått på en Molotröja i 80 så kan jag jämföra med hans Småfolk eller ngt? Noel har nog rätt normallånga ben. han har ex 86 i sina NS brallor i BT och då är de baggy men inte så att det stör. han är ca 75 cm.hmm...ska man ta suiten på en gång tro?
    å hinner inte nu.. ska kolla film.. jag måste lägga ordern på stört.. jag tar den i 80, Ida kan säkert ha den ett tag iallafall
  • RååSa BuBBlan

Mårning mårning!   Nu sitter man med en kopp kaffe o vaknar till

Stackars Milo som har feber    *kryapådigkram*

Igår blev det en order på randiga byxor i råååsa toner med tröja till, tröjan i orange toner och suiten i orange toner.. Tog faktiskt 80 i båda tröjorna, fick en känsla av de skulle va stora, hoppas det stämmer nu   köpte ju en randig tröja på lagersalgen i 80 o den sitter jättebra på Ida, orolig för ärmlängden till vintern bara..

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-20 11:45:37 följande:
    Morrn morrn!Tröjstorleken löser sig säkert ska du se Vad tror du om att ses på tisdag?
    Mårning på dig

Tisdag blir bra tror jag, va ska vi hitt på?   Ta en prom å lite fika bara? Eller ska vi vara avancerade och ta oss till staden kanske
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-20 11:53:37 följande:
     Är du sugen på Vildänglar? Har du lämnat tillbaka bodyn än? Mig spelar det ingen roll. Jag kan ta en fika och prommis eller åka till stan och göra samma sak Nu är bulltröjan beställd på Phunky Gillar butiker där man smidigt kan betala via sin internetbank utan att behöva dra fram kontokort och grejer. Plus i kanten!
    Har ju inte reklamerat kläderna än liksom   skulle behöva göra det innan årskiftet

Lillronya--- jupp! här va de randigt, men börjar tycka tröjorna är i dyraste laget, dom kostade väl 179.- höstas o nu nästan 200.- Molo börjar bli dyra.. riktigt dyra   får se vad hjälm mössorna kostar i höst?  hoppade ju från 79.- till 99.- de sista säsongerna nu *sur*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10