Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hellu i tråden!!

Full fart hela dagen här *puh*  Nu vill mamma bara sitta ner heeeela kvällen

Härliga nostalgi bilder i BT sååå söta små bebbar och barn

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-17 20:42:24 följande:
    Hellu!
    Hallojsan
    jompa skrev 2008-07-17 20:45:39 följande:
    HejsanHittade inga lånkisar idag heller, men imorgon bär det av till ett nytt Lindex så jag kollar där med om du fortfarande vill ha dem.
    Hej vännen

Japp, vill ha dem än, gulledig som håller span

MINA STORA BARN DRIVER MIG TILL VANSINNE HÄR HEMMA Skrikandes  Jädra lååååånga regniga sommarlov!!!  *arg*
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!

Idag regnar det INTE tjohoooo Kanske man kan ta sig ut med barnen en stund då *hoppas*

Själv somnade man vråltidigt igår, det är inte likt mig sen har jag bara drömt om Molosar hela natten, DET är däremot likt mig

• RååSa BuBBlan
    Incommunicado skrev 2008-07-18 10:35:46 följande:
    God morgon! Var är alla nya molosar?? trött på att vänta på ny sändning... Kolla in phunkycool.at de har 60% på allt i shopen nu. Koden är 60.
    Håller med    komsi komsi molosarna

*knallar till Phunkycool*
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Fredag kväll och Ida hos farmor o farfar, mamman hade velat sitta ute med ett glas vin, MEN som vanligt e de sketakallt    *eländiga sommar*

Å va jag e kääääär i knappsuiten, den e helt underbar IRL å Ida e alldeles tossig i den

*bra köp*

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:29:21 följande:
    Visst är hon. Så stolt är jag i dag.
    Å kan liten gå nu!!! Förstår du e mallig som tusan alltså...

Duktig hon e!
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:59:04 följande:
    Hihi ja hon trallar ju inte riktigt runt här hemma. Men hon har tagit sina första steg, det är ju det som räknas. Dock alldeles för tidigt.
    Första stegen glömmer man nog aldrig..   Ja, hon e väl inte sååå stor din lilla än va? Inte har hon fyllt ett?
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2008-07-18 18:59:36 följande:
    Åh ja den är verkligen superfin. Har inte sett den tidigare. Vart har du köpt den?
    Å jösses.. va hette det nu då??? ziggys nånting.. tjejtriss la ordern
  • RååSa BuBBlan

SmillaMilla--- Å det va tidigt det!!  Kommer bli en liten rallydam det då

Preggi skrev 2008-07-18 19:53:22 följande:
    Jag har dom till båda mina tjejer. Kolla in i mitt galleri om du vill. Dom är ju lite svårmatchade måste jag säga... Men sååå snygga! Shoppas det nåt här idag? Angelinah, har du koll på om so cute har fått in molo nyheter?
    Va ner förra veckan, och hon sa slutet av Augusti skulle de få in *sent*
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-18 21:06:21 följande:
    Vad sent! Men undrar om de verkligen har koll? Det kanske kommer tidigare. Trots att jag bor ca 5 min därifrån så går jag nästan aldrig dit. Blir alltid så besviken på att det är så rörigt så tänker jag vad mkt bättre jag skulle kunna driva ett sånt ställe... Jen80. Vad fina bilder i BT. Det syns verkligen att hon är äldre nu söta lilla Ava. Börjar tjocka på sig ser det ut som.. Så söt!
    Ja, det är sent.. Men som du säger... Dom har ingen vidare koll heller

Ja, de e rätt rörigt bland kläderna, varken storleks eller märkes sortering, man blir alldeles virrig när man letar nåt Fundersam  Jag SKA ha det mycket mer ordnat än så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10