Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-18 21:16:31 följande:
    Om jag som kund fick välja skulle jag vilja ha det märkessorterat. För då kan man kolla de märkerna man är ute efter och hittar snabbt det man söker.
    Håller med... skulle absolut sortera det efter märke, jag som Molo fantast vill ju inte behöva rådda bland massa annat om det är Molo jag vill ha

Lokalen e liiiite för stor , den som ligger så perfa till för moi, undrans om den e delbar
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-18 21:19:50 följande:
    Ska du öppna butik här i Nacka? Då har du ju en stammis iaf.. *jag* Jag har länge funderat på att öppna butik. Velade över att köpa gamla barnbutiken i Boo men jag ville inte då med Matilda nyfödd. Nångång skulle jag vilja driva en butik men det blir senare.. Men oj vad mkt ideér jag har!
    jo never nåw  

men det är ju drömmarnas dröm, som jag fnulat på länge.. Man ska nog inte vela för mycket utan det är bara å dra igång, jag har velat ett år snart   Min tilltänkta parten fick ändrade förhållanden så nu blir man ännu mer velig, ensam liksom från start.. *scary*
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-07-18 21:22:08 följande:
    Men var den inte redan uthyrd? Eller har du fått ny info?
    Nope!!! den e free   *felaktig info*  å det riktigt suuuuuuger i mig kan jag lova Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-18 21:24:47 följande:
    Men kom igen! Slå till! Du har ju en hel drös kunder redan, ju.
    jompa skrev 2008-07-18 21:25:23 följande:
    Men kör, du kommer ångra dig annars, tro mig.
    Ihhhhh... säg inte så där   blir ju alldeles lycklig ju  

Kan man klara det? Orkar jag med alla barnen?
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2008-07-18 21:28:48 följande:
    Man får nog jobba hårt, iaf till en början... Men det är det väl värt. Pyssla med det man älskar hela dagarna. Bara man får igång en webshop så tror jag att man inte misslyckas.. Öppna en butik här!! Jag kommer jag looovar!
    Jo, att det blir supertufft i början får man nog räkna med, MEN jädrans vad skojsigt man skulle ha åxå Skrattande

Kan ingenting om web, så jädra dålig på det.. Iofs kan man ju få help med sånt

Å måste supergenomsnacka detta med gubben igen, för femtielfte gången
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-07-18 21:30:15 följande:
    Pling i inboxen.
    pling tbax
  • RååSa BuBBlan

hellu i tråden

idag har vi hoppat en liten fin sovrumstv, viiiiit och platt, passar perfa där inne

nu vill jag hoppa kläääääder

vill ha en eller två suits, antingen ränder (rosa toner eller orange toner)eller rymden tänkte jag, ev den orange randiga tröjan med lila kanter

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 20:48:03 följande:
     Vad skönt! Här är det en till som redan sover. Senaste veckorna har han somnat sent. Kul med lite ny höstshopping. Preggi- Noel har 80 i sina kläder nu.Angelinah-najs med ny TV. Vi har en gammal gigantisk men den funkar.Sitter också och funderar på orangerandigt och planterna
    jupp, nu kan vi kolla tv i sovrummet åxå, ääääntligen (alltid bråk om tv:n när de e fotboll)

var ska du beställa ränder o planeter?
  • RååSa BuBBlan

Lillronya--- nä men vilken otur ni har med rymdsuiten   å jag nästan måste ha en sån, men jag e såååå sugen på lite ränder åxå känner jag *prioriteringsdags*

Duntoffla skrev 2008-07-19 20:55:01 följande:
    På EST. Fast jag vet inte om jag ska gå och klämma på planeterna IRL först. Vill se hur de ser ut på riktigt. Tror att Poppilopp i alla fall har bodyn
    tror planeterna e sjukt snygga IRL!!!  Funderade åxå på en EST order
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-19 21:00:42 följande:
    Man kanske ska slå till då? Nu var det ju fraktfritt och sånt är alltid trevligt. annars hade vi kunnat dela på frakten
    den orange randiga fanns inte i 86 där ju *attans*   *attans*

bara för det MÅSTE jag ha den... vaaaaaar finns den i 86??? help!! panikus
    Preggi skrev 2008-07-19 20:59:32 följande:
    Duntoffla, jag hade nog valt 80 då. Men jag vet ju inte om den randiga är lika stor som regnbågströjan.  Angelinah, härligt med TV i sovrummet.. Det har vi med och det är så skönt att ligga i sängen och titta.. Jag är jätte molosugen nu ikväll. Vad vill ni andra ha?
    ja sketaskönt!! vi har tänkt köpa länge, men just den vi ville ha va så sjukt dyr, typ 11-12 tusen, så det blev den här näst bästa för 7500.- vi blev urnöjda, då den matchar garderoberna som åxå går i högblank vit   *knäpp man e alltså*

jag vill ha ränder mest tror jag och älg bysser
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10