Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

maugu skrev 2008-06-05 09:29:30 följande:
    Hej alla!Jag har smugit lite i kulisserna då jag fortfarande ej fått min op och går nu in på v.3 i min sjukhussängFörhoppningsvis är jag först i kön till Umeå nästa vecka så vi kan få tillbaka vårt liv..bebisen växer-är nu i v.15Mår fysiskt hyfsat bra-kan inte vara uppe några längre stunder pga yrsel och obehag men mentalt åker vi berg-och dalbana..dock, lite shopping är ju aldrig fel så här har jag legat och klickat hem både det ena och andra på alla erbjudandenOch underbara bilder i BT-Gosmamman jag tycker Katvig ränderna och POP-klänningen var en hit-jag gillar att blanda print..Hoppas ni mår bra och mina tanker går till Anna och hennes familj..
    Hej, jag har tänkt på dig och undrat hur det är med dig! Hoppas du får op nästa vecka så du kan få komma hem nån gång!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-05 09:31:40 följande:
    tjohoo oj, detta trodde jag inte
    Då får ni kanske pengar "över" så ni kan fixa till lite också. Vad roligt och SPÄNNANDE!
  • snigelina
    lollypop skrev 2008-06-05 10:28:18 följande:
    Frågar idag igen (j**la tjatande )...Nån som har erfarenhet av hur Drappa dots kläder är storleksmässigt???
    De vi har/har haft har varit normalstora
  • snigelina

Någon som vill fynda?

"Vill bara tipsa om denna veckas erbjudande: 50% på valfritt plagg i shoppen - fraktfritt!

Kanske du hittar något du letat efter men tyckt att det varit för dyrt. Har bl a nu lagt in de tees från Småfolk jag hade kvar efter alla förhandsbeställningar, dessa med kort ärm. De med lång ärm kommer när alla som beställt, fått sitt. Passa på nu att kolla om din storlek finns kvar! - Mycket annat märkesnytt har också hittat sin egen kategori och mer blir det! Först till kvarn som vanligt... http://linasfonster.se/ "

• snigelina

Äsch, jag kunde inte låta bli att köpa en neonprickkjol till Nora som kan matcha hennes cupid-t-shirt som Butte köpte.

• snigelina
    Angelinah skrev 2008-06-05 18:45:39 följande:
    Ja, det gör mig sååå arg!!Hennes sjukdomshistoria är låååååång och inte speciellt svår, så jag fattar inte varför.. Vi får svar från rättsmedicin på månd å därefter tar jag tag i fkassan..
    Vad kämpigt ni har det! *kramar*
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 18:54:26 följande:
    Men är inte den här så himlans söt?? www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx ska jag at gröna äpplen ändå??
    Jag är inte så förtjust i äpplena. Den där elefanttröjan är superfin, den har Stella
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-06-06 09:37:47 följande:
    Har letat efter jeans shorts till skrutt i flera veckor nu, har bara hittat tok dyra.Rotade runt lite i hans garderob innan och hittade ett par baggy brallor i storlek 56, dom vart helt perfekta som shorts Så på kalaset idag blir det byxor i storlek 56 och t-shirt i 86
    Haha, javisst kan man hitta småttingsaker som passar fortfarande Stella, som nu är 3 år, har i sommar ett par byxor för fjärde sommaren i rad. Det är ett par Esprit-byxor som hon fick första sommaren och de blir kortare och kortare, men är lika fina ändå. Älskar de byxorna!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-06 19:13:22 följande:
    hej tjejer! har jag missat något fantastiskt erbjudande idag?
    Butte - Förmodligen inte Jag har shoppat loss på Sweetfunky sådär i sista stund
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-06 19:17:57 följande:
    hehe ok vad shoppade du för fint då?
    Tre par crocs och en långärmad poetry-tröja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10