Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Sitter här och funderar lite...

Man vill ju så gärna se bilderna på Molos höstkollektion och det känns som vi väntat i en evighet på bilderna hos Hippo och Matador.

Men de har säkert också ett liv, en familj, kanske inbokad semester, kanske sjuka barn, kanske en inplanerad släktträff eller grillkväll hos grannen.

Molokollektionen kommer ju egentligen helt fel i tiden, innan butikerna hunnit rensa ur sina reahyllor och mitt i sommarsemestern. Varför har de egentligen så bråttom?

• snigelina
    loveliva skrev 2008-07-07 20:39:36 följande:
    De hade ju gott kunnat vänta med att lägga upp nyheterna tills de fixat bilderna tycker jag
    Jo, fast de kanske ändå ville göra varorna tillgängliga för kunderna och hade planerat att lägga ut bilderna tidigare, vad vet jag?
  • snigelina
    Tildamamman skrev 2008-07-07 22:04:54 följande:
    Elva små troll mailade nyss ut om 40 rabatt. Men fri frakt gällde bara till juni... och det fanns inget annat att kryssa i om man bodde utanför Sverige. Jag känner mig förvirrad ! Genomförde iaf beställningen och betalade utan frakt. Tror ni det går igenom?
    Ja det måste det ju göra! Deras misstag..
  • snigelina
    Tildamamman skrev 2008-07-07 22:12:33 följande:
    Fanns ju inget annat att välja på... Ja, ja Marie brukar inte vara knusslig när det beger sig . Jag älskar EST :-P
    Ja, det är nog min favorit-webbutik Fast jag har lyckats hålla mig ifrån att reashoppa därifrån nu... Vad blev det?
  • snigelina

Oooops... Det blev visst en liten shopping hos EST ändå 8:e sorbetplagget på väg hem till oss

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-07 23:32:36 följande:
    rymden är UNDERBAR!! här kommer det bli en med pingviner också fast med roooosa kantband
    EST har fått in den, om du inte sett det
  • snigelina
    lillronya skrev 2008-07-07 23:37:49 följande:
    Ja ni är allt lite tokiga båda två!!Då kan det lätt bli en rymdsuit här med, för Emilio har bara 12, eller hur många det nu var.
    Ni ÄR faktiskt lite tokiga Vi har ägt max tio bodysuits totalt till Stella, men så var det inte lika vanligt när hon var liten heller..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-07 23:49:08 följande:
    är vi tokiga?? säger hon som har 8 sorbetplagg
    Haha, jag har ju tre barn Poetryplagg har vi 9 eller 10

Vlora är den rosa
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-07 23:59:38 följande:
    åhhh är du säker på att det är den rosa? ja, det är ju sant att du har tre barn... jag är väl lite galen då
    Japp, säker
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10