Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-08 21:25:51 följande:
    Jag är sugen med så jag är ev med på en sambeställning om den inte kommer till sverige.. Har aldrig beställt från utlandet förut.. Känns lite läskigt..
    Du får absolut vara med!

Jag har beställt från utlandet flera gånger.. USA, England, Tyskland, Finland, Norge och Danmark. Nemas problemas.
  • snigelina
    gosmamman skrev 2008-07-08 21:28:37 följande:
    Åh, ja smääälter! Såna bilder på nykläckta bebisar gör mig sjuk. Jag tycker det ögonblicket är så STORT!!!!Jag vill också ha en till men jag måste börja dra in pengar innan vi får några fler så det lär la bli en sladdis. Tur att man började producera så ung
    Jaaa, hon är så söt, så fin! Tänk att de vuxit till sig i magen från ett litet, litet frö och kommer ut som riktiga små minimänniskor.. att de tar sitt första andetag, att de söker sig till bröstet, att de vet vad de ska göra... Åh.. *tår i ögat*
  • snigelina

Hippo har fått in bilder, fast inte på allt än och endel bilder ligger på fel plagg

• snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:33:03 följande:
    Ja förmodligen har det ju varit så att hon haft svårt för att få luft, och därmed blivit tröttare och slöare och därför inte orkat äta. Tidigare har hon ju vägrat äta någonting som hon behövt tugga. Mest har det bara varit välling eller glass som gått bra men på sista tiden har hon smakat mycket mer o nu älskar hon pasta, och absoluta favoriten är hamburgare i korvbröd (hamburgerbröd gillar hon inte för de där kornen som finns på)Önskar bara att de kunde tänkt på Astma tidigare...men de har ju skyllt hennes ständiga luftvägsinfektioner på dåligt immunförsvar till följd av struma istället...men nu äntligen känns det som att hon fått rätt diagnos, och framförallt rätt medicin!
    Men vad härligt med sån aptit! Det är faktiskt skillnad på bilderna på henne nu jämfört med förut. Förut var många bilder på en Maia med snutte i handen och ofta liggande vilandes nånstans. Nu är det energifyllda lekbilder med en rosig och pigg Maia
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-08 21:39:44 följande:
    jisses vad du är våglig
    Haha, javisst är jag? Men det har gått bra alla gånger
  • snigelina

Vilken fin Thea i bildtråden! Åh, jag som inte var så förtjust i det blomprintet, nu såg det ju riktigt fint ut med de randiga ärmarna

• snigelina
    Lina med Liten skrev 2008-07-08 21:48:56 följande:
    Åh jag älskade det första gången jag såg det! Tyckte det blev jättesnyggt med randiga ärmar...
    Hmm.. ja, det där mönstret blir nog "för mycket" om det är en tröja/klänning i bara det tyget. Får fundera vidare på den.. är nog en sån tröja jag kommer köpa på rean Påminn mig i december/januari
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-08 21:57:41 följande:
    Ja jag menade inget illa. Jag vill faktiskt ha de byxorna i lila. men det är svårt att hitta i den stl jag vill ha. Funderar på att ta det oranga till min andra dotter.
    Elva små troll har tror jag?
  • snigelina

Zvartaliljan - Fina fina Maia!  Hur går det med packandet?

• snigelina

Suck.. jag hittar inte min "vill ha från Molo"-lista.. måååååånga sidor att leta igenom..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10