Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag blir lite stressad av vädret, för 3-åringen behöver verkligen en ny skaljacka..

• snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-07 08:21:37 följande:
    God morgon tjejtriss
    God morgon!
  • snigelina

Skulle tro att EST har pingvinsuiten med rosa kantband, för de har två olika.. tänk om man haft en liten bebis att stoppa däri..

• snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 13:03:49 följande:
    Skulle tro att EST har pingvinsuiten med rosa kantband, för de har två olika.. tänk om man haft en liten bebis att stoppa däri..
    Hittade på annan sida, detta är den:
    Molo heldräkt, Vlora, penguins
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 13:07:40 följande:
    Ja jag såg att dom hade den! Fast jag är väl kanske den enda som inte är så kär i den? Pingvinerna är söta, men kanske lite väl färglösa, lite pyjamas stuk på dom tycker jag. *hukar mig och reserverar mig för att åsikter kan ändras *
    Hihi, nää, jag håller faktiskt med lite. Både älgarna och pingvinerna kunde varit mer färgstarka. Isbjörnarna har alldeles för glest mönster för min smak..
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-07 13:10:01 följande:
    Håller med! Men de randiga tröjorna med knapp vid axeln ser inte de ut att vara en smal modell på dem? Svårt att se på bild.
    Jo, det ser ut att vara det och jag hoppas verkligen att det är det!
  • snigelina

Min sambo blev påkörd av en lastbil förut på ett övergångsställe. Den stod stilla först, men startade precis när han gick över Förvånad Chauffören verkade inte direkt märka något och min sambo hann i stort sett hoppa undan. Han (min sambo) blev chockad, rädd och förbannad och smällde till fronten på lastbilen med handen och ställde sig och gapade och viftade, men chauffören bara glodda på honom. Ska man ringa kommunen tycker ni? Det är deras lastbil och vi har registreringsnumret. Det är ju bara för chauffören att neka till att något hänt..

• snigelina
    jompa skrev 2008-07-07 13:15:09 följande:
    Jag undrar när lurvarna kommer Sen vill jag veta när Katvig och NS kommer och Småfolk.
    Vet du nåt om färger på NS lurvar?
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-07 13:18:48 följande:
    Nä tyvärr vet jag inte det, men det blir nog antingen en sån eller Molo, kan inte köpa båda.Butte har varit borta några dagar nu, är hon i stugan tro?
    Jag tror allt att stora tjejerna ska få varsin molo-lurv (turkos och lila) och den lilla får en NS-lurv
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 13:28:53 följande:
    Jag tycker det verkar som att EST har fått in mkt molo, mer än dom flesta. Hoppas dom snabbar på med bilderna!
    Hon är på G, tydligen. Det ska fotas och redigeras och kommer nu på em.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10