Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-06-13 17:28:07 följande:
    Hej!Ännu en intervju avverkad och den var verkligen hemsk.. Glad att den är över.. Det finns ju som tur är hur mkt jobb som helst att söka här i Sthlm nu... Gick det bra för dig Tjolla?Tack ni som kommenterat mina fina barn och Matildas gudomliga ögon.. Butte, gissa om jag är avis på dina nya småfolk... Jag måste nog köpa på mig lite till... Idag kom iaf mina efterlängtade paket. Ska försöka få mina små modeller att ställa upp på bild sen... Nu är det dax för middag här! Kikar in lite senare...
    du har väl också redan shoppat en massa småfolk jag är avis på din klänning med hjärtan måste nog ha...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 17:32:27 följande:
    Härligt med såna fynd!
    jag snackade med brevis igår... han verkar lite trög!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 17:44:39 följande:
    Om du pratade med honom senast igår kan man ju tycka att han borde komma ihåg det. Här funderar vi på låsbar brevlåda. Känns ju som vem som helst kan ta mina paket. Vår brevlåda är ju dessutom 100 m från huset vid stora vägen.
    ja, han borde komma ihåg det Fundersam
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-13 17:49:00 följande:
    Buttelina: åhå, vilka snygga kläder! Funderar också på herdarna (efterlyste bild för ngn vexcka sedan).... hur är den irl? Var shoppade du?Alla barnen i tråden var också superfina... minns aldrig vems barn det är bara....
    åhh, herdarna är superfina!!! vill du ha en närbild?
    jompa skrev 2008-06-13 17:51:19 följande:
    Butte: VAR HITTADE DU DEN TURKOSA TRÖJAN!!!!!!!!!!!!
    av henne som jag sa att du skulle maila... fortfarande inget svar?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-13 19:17:19 följande:
    Nä Åhhh snart lägger jag en order i DK.
    ge det en dag till i alla fall...
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 19:21:17 följande:
    Jag vill ha det iaf, tack
    din önskan är nu uppfylld
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 19:57:32 följande:
    Butte --- det är helt galet att de sätter paketen så Underbar Småfolks samling, ut m Molo in med Småfolk?? Tjejtriss --- Fina fina avslutnings tjejer
    molo har vi kvar men fyller på med småfolk. det ekar lite i gaderoben

visst är det sjukt att paketen sitter så på dörren när man kommer hem Fundersam
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-13 19:59:44 följande:
    Butte- Fåraherden är ju grymt fin! *vill ha*
    visst är den! det är en sån tröja som man inte ser när man kollar runt i ebutikerna, man liksom bara bläddrar förbi, men sen när man ser den irl ...
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:03:56 följande:
    Är det bara jag som inte tycker om den? *jag går alltid mot strömmen i denna tråd*
    ja, det är bara du, din smak suger Räcka ut tungan
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-13 20:06:06 följande:
    Nu har du gjort mig sugen på den
    KÖÖÖÖP
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:09:00 följande:
    Oj det har jag svårt att föreställa mig Måste vara ett väldigt dovt eko En bekant t mig har egen verksamhet fast hemifrån och en dag när hon kom hem hade lantbrevbäraren ställt varor på trappen värda huuuur mycket som helst  Brydde sig inte ens om att det skulle kvitteras och VEM skulle stå för det om ngt hände???Brevis försökte ju bara va snäll eftersom han hade plats i bilen ist för att lämna avin, men haaallå!!!
    ÅHH vad sjukt att brevis gör så!
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 20:10:40 följande:
     jag köper bara fuuuula, riktigt fula kläder till mitt stackars barn *snyft*
    jaa, skitfula
    jompa skrev 2008-06-13 20:12:25 följande:
    Du det enda ekot är väl i de garderoberna i stugan som du inte hunnit fylla ännu Kommer ihåg nån som sa att du inte fick plats med den där kassen med Katvig när du varit på lagersalg och sen dess har det innhandlas en del till, om jag inte minns helt fel
    lite fel minns du
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 20:13:52 följande:
    Ja, den är jättefin! Fast den får vara..
    haha, det kommer sluta med att den ligger i din gaderob
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10