Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:28:24 följande:
    Oj, jag glömde me&i
    haha du och dina 16 hemliga plagg hur kunde du glömma me&i
  • Buttelina
    regret skrev 2008-06-13 21:30:34 följande:
    Kan man tjuvkika på molos nya kollektion nånstans?
    nä inte förrän i slutet på augusti... ungefär
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:31:12 följande:
    Jag måste ha den orange med stjärnor iaf, några shorts och kjolar.. men jag väntar in erbjudande hos min butik först. Kommer säkert köp 3 betala för 2 eller nåt snart
    då vet du vem du ska tänka på va?

du såg att jag kollat efter shortsen till dig idag
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:32:10 följande:
    Jaaa, bra fråga. Det knepiga är att jag inte är så jätteförtjust i me&i längre. Av vårens plagg är endast zooklänningen + pricktights använda en gång, allt annat hänger oanvänt
    ojdå, då får du börja använda det nu då... jag gillar den orange godisråtte klänningen
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:34:01 följande:
    Ja, jag såg, men jag glömde svara. Tack för att du tittade iaf!Japp, jag vet vem jag ska tänka på. Ringer dig om jag är i butiken och upptäcker rea
    ja gör det
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-13 21:34:46 följande:
    Ja, jag glömde.. den har ju Nora använt en gång Ja, den är fin! Hon passar i orange också, det gör inte Stella så bra
    åh synd... orange som är så fint... det borde ALLA passa i tycker att den klänningen är skitfin!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-06-13 21:41:25 följande:
    *spanar precis på Saga som struttar runt i sprillans nya oranga godisråttaklänningen* hmmm lite lång kanske
    ja dom ska visst vara stora i storleken
  • Buttelina
    J essica skrev 2008-06-13 22:06:30 följande:
    Åh va mycket fina barn i bt!!Butte: Du är inte inne i en småfolkperiod? Lina och Tjolla: Fina småfolk på fina barn!
    ja, jag är nog det

Lina: allt i bildtråden är veckans inköp/leveranser.. från trollungar, tradera, ajabaja mm lite rea på trollungar
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:31:12 följande:
    Måste berätta på tal om slottsskogen! Thea klappade tjocka grisen idag vid barnens zoo! Sist va hon jätterädd för både getter & grisar men idag så! *mamma stolt*
    åhh isabel älskade getterna när hon var liten när vi var på lalandia
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-14 08:21:05 följande:
    Hahahah ja det kanske är tur det. De kommer få så mycket killar efter sig dina tjejer.
    det är tur att dom har lillebror som kan skydda dom

håller med , jättefina barn ronya!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10