Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:34:50 följande:
    men du fick ju inte stugan än väl
    haha, nä det är ju sant förstås Räcka ut tungan den 1e eller 7e är det dags
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:36:31 följande:
    snart ju!
    nä, det är ju en eeeevighet... men dom som sålde den till oss är ett gammalt par som gillade oss så mycket att dom ville att vi skulle komma och dricka kaffe imorgon
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-14 22:37:03 följande:
    Näe står fast vid att jag inte tycker om den *envis som synden* Men din solstråle klär i allt vettu' Håller med, hemskat va hurtiga alla här är... En annan sitter på ändan mest hela dagarna och proppar in godis ändå  
    haha, du får också komma till min stuga så bjuder jag dig på godis också vi kan motionera genom att gå till kylskåpet och hämta drickan
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-06-14 22:39:12 följande:
    Jag tycker ju faktiskt om att jogga *lite knäpp* Betydligt roligare nu också än för ett par månader sen när jag precis hade börjat. Nu märks det ju att det ger resultat, både på kondisen och på kläderna.
    ja, lite knäpp är du att jogga och spinning är det tråkigaste jag vet det jag kan tycka är skoj är simning och aerobic. det sjuka är att jag har egentligen ALLA möjligheter att vara hur fit som helst. här på torget där jag bor finns simhall, träningslokaler 24seven, hälsokostbutik och viktväktarna... får ta mig i kragen..
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:38:30 följande:
    hihi de vill bara klämma på bia o isabel
    hehe, kanske dom vill
  • Buttelina
    september 01 skrev 2008-06-14 22:43:08 följande:
    Jag kom hem med grön chessprint t-shirt, rosa l.ä med fåglar och 3 par leggings (heter det så??), lila/röd randiga, grön/grön och svart/vit randiga!! Så nöjd, plockade till mig lite nappar oxå men råkade lägga dom på ett bord så de glömdes bort..(jag som behöver nya el. Ludde..)Ja lite rea på molo hade hon, tag 3 betala för 2 på utvalda katvig plagg (utgående färger) sen tror jag om jag inte mins helt fel att hon hade lite mer katvig och ej sikke lej på rea, Ludde blev otålig efter en stund så det blev lite stress shopping men ska dit SJÄLV  i veckan o kolla ordentligt!
    ahh, massa fint
    lollypop skrev 2008-06-14 22:44:21 följande:
    Någon som vet om man kan få tag på rosa/lila Katvig nånstans??? Eller det är helt kört!!??
    det är nog ganska kört
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:57:42 följande:
    förr va man full såhär dags (ja alltså inte alltid) nu är man hög på socker
    ohhh, jag sitter här med värsta huvudvärken och funderar på sängen redan för att jag tog EN drink vid 6 tiden idag. den första på nästan 4 år. blev helt yr och nu har jag skallebank... snacka om att känna sig gammal
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-14 23:07:02 följande:
    Fasen! Ville ju ha ett par rosa/lila eller lila byxor till jackan ju!!!
    du kan fånga upp mina på t när dom är för små för isabel
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 23:08:20 följande:
    Det är mycket man vill här i livet Jag vill ha röd/orange byxa & tröja... men det får jag tydligen inte för katvig-monstret
    du kan också fånga upp isabels när dom blir för små
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 23:10:25 följande:
    påminn mig då är du snäll (om du kommer ihåg det)
    det ska jag göra, det är strl 98
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 23:11:14 följande:
    *häller lite gödningsmedel i isabels mat*
    om du vill använda dom snart så för du nog hälla lite i theas mat oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10