Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Följer trenden och hoppar i säng

Go natt!!!!

• loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 12:24:10 följande:
    Hmm försöker skriva ner allt vi behöver ha med oss inför semestern, men åhhh så mkt. Kommer glömma hälften och ha alldeles för mkt kläder med mig till Milo Nu har EST oxå fått in Molo!
    Go middag!

Ser ni några bilder hos EST på nya Molo?
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 12:40:51 följande:
    Näe, jag fick inte fram ngt. Det stod i mailet att det höll på att läggas upp.

Ok, bara tänkte om det var min dator som var knäpp

Ängeln

Blir det Ullared idag?

• loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-07 12:47:09 följande:
    Vi har inte riktigt bestämt oss än, isf åker vi senare, typ så vi är där vid 17 tiden, annars blir det på onsdag
    Ja men då brukar ju de flesta åka hem, så då är där nog lugnt.
    Vi planerar att åka till hösten nån gång
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 13:03:49 följande:
    Skulle tro att EST har pingvinsuiten med rosa kantband, för de har två olika.. tänk om man haft en liten bebis att stoppa däri..
    Åhhhhhhh då ska jag köpa den till Hilda!!!! Tycker den med rosa kantband var finare än dem med röda
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-07-07 15:51:48 följande:
    Åh vi kom nyss hem och jag vräker i mej break och cola Haha!!Ja usch va gott det var.Vi har varit ute i skogen idag..haft lite mysigt! Isak`s ESL kom idag tshirten bullrider jätte fin!Jag vill att Katvig ska komma med andra färger snart
    Åhh va gott det låter!!!! *godissugen*
    nikki2006 skrev 2008-07-07 16:38:16 följande:
    Mailade rackamaja igår angående om hon skulle ta in mer i sin butik. Färger och mönster molo.jag fick svar idag och gud vad hon var trevlig och tillmötesgående.Personligt mail och hon sade att hon i princip kunde beställa in mer men då ville hon veta exakt vad jag ville ha. Jag vet ju inte själv exakt vad jag vill ha än så jag sade att jag skulle avvakta men när jag skall beställa så blir det definitivt därifrån. Vilken kundkänsla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, sån service gillar vi

Undra när Matador, Hippo & EST ska lägga upp bilder på nya Molo Börjar bli otålig nu juuu!

• loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-07 16:58:34 följande:
    Ja jag med EST verkade ju ha tagit in hur mycket som helst. Nyfiken är bara förnamnet.Om vi inte hittar någon affär i köpenhamn med molo så måste jag börja beställa innan allt tar slut. ve och fasa.Vad vill du köpa till grabbarna och lillan?

Till Hilda ska jag köpa blommig body, randig body, kissesuit, pingvinsuit, randig byxa, blommig byxa, älgbody och så väntar jag på den blommiga suiten som jag köpte från eleraff förra veckan

Pojkarna ska få rymdtröjan, om den kommer med print på armarna också. Sen vet jag inte mer till dem, svårt till pojkar tycker jag.

Sen ska alla få lurvar också

Du då? Vad ska dina sötisar få?

• loveliva
    Sylt skrev 2008-07-07 17:04:36 följande:
    tjenatjena!Jag är här inne o tjuvläser ibland o när det är rea träffar jag Butte på stan *asg*Ville bara visa Katvigjackan jag sytt av ett påslakan  . Finns fler appleprintbilder i bloggen (www.villahemmet.blogspot.com).
    Fiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-07 17:20:00 följande:
    lovelinaGlömde byxor och body i eskomå barnen till lillan
    Haha, du blir nog också fattig Var ganska mycket på din lista också
    Jag har ganska mycket på T som jag tänkte jag skulle handla för

Jag hittar inte så mycket till pojkarna från Molo, men blir nog en del från Katvig till dem
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 17:25:51 följande:
    Jag har hittat plagg för 6000 kr och har bara "stora" barn...
    Lite lättare till större flickor än pojkar tror jag. Eller jag skulle iaf köpa MASSA klänningar till Hilda om hon hade över stl 98 nu Cool
  • loveliva
    Zvartaliljan & Nikki
    Jätte fina flickor i bt!!!!!!

Zvartaliljan
    Låter inge vidare med magen *KRAM*

Nikki
    Fyyyy vad trist att det ska bråkas när någon familjemeddlem gått bort Respektlöst tycker jag.

Några bilder på Molos nyheter någonstanns nu? Förutom de som hade det innan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10