Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-08-19 10:47:57 följande:
    Behåll overallen, det kostar ju massor om han skulle behöva en i alla fall senare i vinter. Vänta till nästa år och sälja.Det hjälper att bara komma ur huset ett tag och göra något för sig självJa lurvarna blir bara dyrare, är ju snart över fullpris. Jag väntar jag, har redan lagt undan så jag känner inte mig stressad. Mest nyfiken!!!1
    jag behåller den.

Jag ahr inte lagt undan lurvis, borde kanske göra det?
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:08:25 följande:
    incom: så himla fina inköp! jag äääälskar också vår vädersuit!
    visst är den fin? Jag har den vita i stlk 92 också, de väntar snällt i garderoben, Damien har bara 80 i suitar ännu...
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-19 15:06:11 följande:
    Ja och inte blir det bättre i denna tråden, man vill ha det alla andra har speciellt när man varit inne i bt. Allt är ju så fint. men försöker titta på vad jag har och vad jag kan matcha med. Ibland köper man bara för att det är såååå fint och sen har man inget att matcha med. Jag tycker heldressar är jätte fint men upptäckt att jag ändå inte använder dem så mycket. Hoppas det blir mer i vinter. Under overallen och så.Om tjej triss inte hittar din mössa så kan jag beställa den när jag beställer. Väntar eventuellt in pengar så det blir en beställning i slutet på veckan. jag skall ju ändå beställa så jag kan få 11 kr i frakt bara så betalar jag resten
    jag också? Jag behöver ett par sockar, turkos-svartrandiga, de skulle bli fina tror jag till dagens inköp? stlk 21-23.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-08-19 15:34:04 följande:
    jag också? Jag behöver ett par sockar, turkos-svartrandiga, de skulle bli fina tror jag till dagens inköp? stlk 21-23.
    hmm jag sa fel, ett par turkosa och ett par svarta hade varit bra, stlk 12-18 mån tror jag blir fint. 11 kr frakt borde räcka? är det ok? Kyss
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:34:37 följande:
    ja, superfin! haha, ja jag anade att den skulle vara stor. lillebror har 80 i flera stycken och 86 i andra, men 86 är stort och då måste ju 92 vara enormt
    Jag har en vapensuit och en wild nature i 92 också, helt NYA som väntar *dregel* 

I stlk 86 har jag plockat bort det mesta och ersatt med de nya - eskimå, planet t ex, stlk 80 har jag spitfire, van bath, nya cirklarna och cirkus, Jag har verkligen härdat mig och rensat bort resten, mkt ska ut på T, jag använder knappt suitar men de är ju såååå fina!

Du har massa suitar väl?
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:43:22 följande:
    cirkus vapen och nature ... muuums
    Ja, de är fina, tror du har dem själv ockås, elelr hur?

40 st suitar??? haha, du är galnare än jag! Fast det hade jag nog haft med om jag inte sålt dem jämt... säljer ett par och tänker - nu ska jag inte köpa fler - men så hittar man nya fin aosv. Har massor i en klädkorg full med saker som ska ut på T, mkt nytt.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-08-19 21:24:34 följande:
    Jag veet! Du kan allt Nu saknas bara stjärnbodys och lurv i lådan. Sen är det färdigshoppat...
    jag har shoppat av dig på T idag! Förskolekläder, vågar inte ha de finaste Molo på förskolan utan min översyn *ler* men ESL o Katvig är ok.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-19 16:01:28 följande:
    Inga problem. Skall bara se så jag verkligen får pengarna jag väntar på också. Så jag har råd med min beställning.Har förstått hur viktigt det är att matcha med srumpor så det är klart jag hjälper dig hi hi
    ahh snällt!
  • Damien och Adrian
    Preggi skrev 2008-08-19 21:38:01 följande:
    Så gjorde jag med förut. Men det slutade med att det fina inte blev så mkt använt så de har sina finaste på dagis med nu. Blir de förstörda så får de bli det hellre det och att de används.
    Vad fin din pojke var i NS och röd blå katvig i BT häromdagen. Jag som sagt att jag inte gillade de ränderna men det var ritkigt snyggt!
    Tackar! Ja han var jättefin i den röd/ljusblå tröjan.

Vad gäller förskola så får man väl känna sig för, han kommer att ha mkt snyggt eftersom jag nästan bara har Molo o Katvig men tänkte använda i första hand de tröjor som man inte betalat skjortan för. Hemma har han alltid "finkläderna" så de ska nog bli använda ändå.

Köpte en fin brun/vit nutty ESL som var helt ny för 93 kr el nåt av Duntoffla, lagom pris för en tröja, inget jättefynd kanske men det är inte så mkt billigare eg på Lindex iaf om man jämför?

Köpte också en Katvigmössa, jag tror nu att D har en i varje färg så han kan matcha..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10