Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-19 21:38:36 följande:
    Hej hopp på er! Nu har alla auktioner gått ut och jag firade med att köpa de fiiiina rosa Molo-velourisarna som jag egentligen tycker är för dyra
    åh kul!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 21:56:17 följande:
    Ingen som vet om Molos tröja m planeter utan randiga ärmar finns ngnstan si 92?
    matadorkids har den tröjan iaf.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-19 21:48:40 följande:
    Inga problemAllt för dig min vän
    Kyss
  • Damien och Adrian
    Ullis 10 skrev 2008-08-20 08:40:30 följande:
    Näe, nu behöver jag hjälp!!!! Brukar alltid veta sånt här men.. Om ni skulle köpa overall o mössa (Molo) till en liten kille - vilka skulle ni valt? Hjälp! Granit, grön eller vad?
    beror ju på hur killen ser ut, är klädd osv. normalt säger jag grönt, men granit är snyggt i höst! lätt att komb med blått med om han har mkt sånt.
  • Damien och Adrian

Duntoffla, NS o cirkus var fint ihop!!!

Weronika - såg att du också komb blå/röd nya Katvigtröjan med NSjeans, det är sååå läckert, eller hur? Kalaströja! *nöjd med köp*

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-08-20 10:19:07 följande:
    Lillronya- söta E i gamla fina verktygen! Är han på väg ut tro? Vermilion- Supersnygga färger på söt grabb!Nikki- vilken goding med stjärna på gumpen!Incommunicado- Fina Molos och Katvig i snygg kombo! Åh, vad jag är kär i Katvigs byxor!
    tackar, ja katvigs velourisar kanske inte har praktiska muddar men det är överlägset snyggast stil o design, superläckra!

tack för snabbt omdöme såg att du varit på T o skrivit redan!

Jag har sålt för 4200 kr hittills o ändå tyckte jag inte jag hade mkt ute.
  • Damien och Adrian

OT: fortsättning NS: Nu har mina NS denim raw light hämtats på posten, sååå fina (finns i BT).

Tack igen Gosmamman för tips om Sobearea, jag köpte ju rosa och har sedan dess luskat reda på fler som har rea och fick mina äppelgröna och en jacka till byxan och köpte ett par plommon också när jag ändå var på G - såååå sköna, jag älskar velour, ska bli gott att ha hemma iaf. Jag var faktiskt på fest i mina rosa i lördags...Generad *skäms lite, men bara lite*

Jag köpte ett par Lindexbrallor idag med, såg fräcka hängslebyxor i brunrutigt, sådär gubbigt ni vet, och ett par brunrandiga velourisar, jag föredrar ju Katvig men råkade sälja mina men nu tänkte jag att det vore käckt till Nutty brun tröja jag köpte av Duntoffla så det köpet blir allt dyrare.

• Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 11:40:27 följande:
    Ja tröja får det nog bli, det behöver vi verkligen!
    tröja köpte jag i babystolk också tjejer, fast ett litet sött tryck på det rutiga, såg ni? öägger in den igen, den tröjan var verkligen fin:

jag gillade trycket och ärmen. Byxan sålde jag på T faktiskt, jag hade ju stlk 92 också, man kan inte ha i alla stlkar. Tror den goes T också faktiskt, jag har börjat ett nytt liv nu - allt ska säljas.
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2008-08-20 16:15:49 följande:
    Vad innebär det nya livet??
    haha köpa lagom mängder, inte en i varje storlek osv...

jag lade ut den nu, lika bra passa på, medan jag har ångan uppe - jag brukar vilja behålla allt å den e snygg. men jag har massor ju.... *i-landsdilemma* Flört Min man ser nmog gärna att jag inte behåller allt...
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2008-08-20 16:41:29 följande:
    Kanske bara köpa det du tycker är absolut snyggast då?!  Jag vet att det är svårt. Det finns ju så mycket fint. Mest trist tycker jag det är om jag har superfina plagg här hemma som vi inte använder. För att det finns för många så numera är jag duktigare på att köpa lagom. Och bara det jag absolut gillar....som fina Molojackan till lillebror. Nu har han vinterkläder *jippi* bara overallen saknas.....
    precis, att lära sig begränsa sortimentet till kanonplaggen bara, men man gillar ju allt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10