Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-21 23:39:00 följande:
    Aha!
    Snygga ju. Mycket att välja på nu.
    ja de rutiga är mkt fina, bodies har jag sett i butiker här, även tröjan med alfabet, men annars finns den mest i DK verkar det som, köpt många av plaggen där.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-08-21 23:41:55 följande:
      ska bara brukar det vara o sen sitter man fast  halva natten
    precis!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-21 23:41:03 följande:
    tusan ja mina krymper inte heller ju men hojta nästa år så kan melker ha den juuu
    haha, nästa år som i jan-feb eller nästa år som i nästa säsong? Har han inte växt i sin i jan-feb kanske jag säljer den el så spar jag den till aug när folk vill köpa? den är ny så jag hoppas få en hel del tillbaka på den. köpte den svarta för säkerhets skull, den kommer han i sen (normal 86:a) men den är inte lika tålig o tjock ifall det blir ritkigt kallt.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-21 23:44:39 följande:
    Vad fint. Blev helt förälskad i halsduken såååå fin älskar stjärnorMassa shopping ju, vad kulVilket härligt smile D har, har mamma massa skoj för sig månne???Jag bvörjar fundera på ns byxor alla verkar besatta i dem och de ser så sköna ut. Är de att rekommendera???
    jag är tokig i NS, de är trendigt läckra och sitter snyggt tycker jag. Jag ahr bruna, blå och sedan köpte jag nya blå med blå muddar i nästa stlk och grå vinterarmy. Sandfärgade med... Ebbe är fina men de är så snäva tycker jag, mer som riktiga jeans,d et här med muddar passar de små bättre tycker jag.

ja halsduk+ mössa är läckra, bra kap på rea.

Han ler nästan alltid och bara jag tar fram kameran så ler han stort oftast! ibland får jag lura honom, då är det bilder där han håller i någon pryl att leka med för att sitta still el så. Men då brukar han inte le utan vara koncentrerad.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-21 23:47:53 följande:
    nej sängen var det juGod natt och sov gott
    nattinatti!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-08-21 23:46:20 följande:
    hehe, jag dricker cola måste vara vaken lite till
    Jag är vaken av ren och skär vilja! Men nu segnar jag, dags att nana.

• Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-21 23:46:52 följande:
    Den inte så varma kommer du säkert att använda, de senaste vintrarna har ju inte varit så himla kalla direkt
    nä, tänker justr det, Moilooveraller, de tjocka, kanske inte behövs eg? Fast förra året hade vi snökaos i nov-dec. Det är för tidigt för den gröna då.
  • Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-08-21 23:51:11 följande:
    nya suits i allafall med gamla print gillar den med vattenfallet mycket
    ja den är fin, jag köpte på mig en i varje stlk ungefär när jag hittade i USA bl a. Blev helkär!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-21 23:52:26 följande:
    hör av dej i augusti ;)

Vad ska du ha i år då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10