• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-19 08:30:55 följande:
    Jag tycker inte du ska vänta längre. Det har väl pågått ganska länge nu?
    Ett halvår har det hållt på, sen i julas.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 08:33:29 följande:
    Usch fy! Har du pratat med bvc? Vad säger dom? Har hon alltid hållt på så?
    Eh Bvc säger ingenting som vanligt, de är värdelösa där.
    lillronya skrev 2008-06-19 08:34:05 följande:
    Det är ju länge!Vaknar hon hela tiden och skriker, eller vad gör hon? Hur gammal är hon?
    Hon vaknar till och sätter sig upp i sängen och börjar grina. På kvällen går man in varje halvtimme sen när mannen gått och lagt sig så brukar det ta en halvtimme ungefär sen får jag gå in och lägga mig hos henne och då håller hon på och drar mig i håret hela natten, vet inte riktigt hur ofta hon vaknar då man är ju helt groggy varje gång och är knappt vaken.
    Har hållt på sen hon var 6 mån och nu är hon 13mån.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-19 08:46:21 följande:
    God morgon!Tittar in innan jag måste börja städa.Fick ett sms för en timme sen och min kompis har åkt till BB nu. Wieee! Jag är fasen helt nipprig fast inte jag ska föda haha.Jompa- tycker du ska försöka få kontakt med någon som kan hjälpa er.Jag väntar paket från Villervalla men inget danskt.
    Ohhhh kul med bebis, hoppas du får ett samtal snart då. Vet dom vad det blir?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-19 11:33:40 följande:
    God morgon i tråden!Ida och mamma sov till 11.20 i dag  Väcktes av UPS som kom med nya vagnen ÄNTLIGEN!!!
    Härligt men ny vagn. Hoppa nu att det är ok.

En liten liten sovmorgon ni tog då
  • jompa

Puhhh körde en turbo städning då jag först tänkt skita i det då vi ändå ska vara borta i helgen, men det är ju skönt att komma hem när det är rent.

Ingen Katvig suite i lådan idag Hoppas verkligen den kommer på måndag.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 13:08:45 följande:
    usch jag behöver verkligen städa! Ska vara 11 pers här imorgon, men jag är såå trött... Sova hade vatt skönt.
    Det är så tråkigt att städa men skönt när det är klart. Skulle kunna tänka mig att betala för att få den gjord.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-19 14:18:23 följande:
    så lite så
    Var du tvungen att visa den klänningen, vill ha vill ha vill ha
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-19 14:23:28 följande:
    åhh sorry
    Det ok, om du tänker på mig när hon inte kan ha den längre
  • jompa
    Nika skrev 2008-06-19 19:34:38 följande:
    Jompa eller ngn annan som vet!?Vill ha småfolks turkosa t shirt med bruna äpplen och orange kant ...hittar den inte någonstans i en svensk webshop, bara i danmark...ngn som har sett den i Sverige?Jompa, var köpte du din?
    Fick hjälp av Butte som hade nån kontakt.
    Men innan dess kontaktade jag Ajabaja som är agenten i Sverigen men svaret de fått från Småfolk var att den var helt slut, så det är nog nån dansk shop som gäller om du ska hitta nån.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-19 20:39:41 följande:
    Jaha, så var det dags igen. Emilio vaknade nu, efter att ha sovit i ett par timmar. Alldeles hes och hostig. Astman på intåg.... Låter lite kruppig med... Nice.
    Usch måste vara jobbigt sånt där. Mannens brors barn har oxå astma och sånt och har fått fara in till akuten ett par gånger. Kan inte vara kul.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10