• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-18 12:09:14 följande:
    den m blå bilar på? Den gillar jag!
    Den med vit bakgrund??
  • jompa

Tofflan: Fin fina MAT jackan. Kommer väl bild sen med modellen i

• jompa
    loveliva skrev 2008-06-18 20:02:10 följande:
    Go kväll!
    God kväll.

Säger bara oh my så fin Hilda är i BT. Nästan så till och med jag kan tänka mig en till när man ser henne
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-18 20:12:03 följande:
     Tack! Haha...du är redan sugen på en till alltså?
    Nä har är det stängt

Men ni ska väl ha en lillasyster till N sen?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-18 20:21:05 följande:
    Det förstår jag att du är. Ni har superfina barn! Ja, barnbarn ska visst vara ngt alldeles extra
    Ja de säger alla så då får man väl längta efter dem sen. Och då kan man nog handla lite danskt igen
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-18 20:25:30 följande:
       Haha...ja, vi får väl sitta här som gamla mormödrar och tokshoppa danskt till våra barnbarn Åh, snart fotboll!
    Ja snart är det dags igen, puhhhh detta är nervöst.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-06-18 21:22:36 följande:
    Godkväll! Tittar alla på fotbollen? För mig räcker det med att höra tv:n i bakgrunden och makens muttrande Kom precis hem från en löprunda och måste få skryta lite och berätta att jag sprang milen på 50 blankt idag! *stolt* Ingen shopping för mig idag, väntar på paket med Nanoou från LPL, är det postutdelning imorgon?Dunis, så fin Noel är i MAT jackan! Strl ser ju helt perfekt ut till hösten, vilken tur! Jag har inte sett honom stå upp förut, vad stor han har blivit!Loveliva, underbara bilder på Hilda, vilken sötnos!Preggi, fina fina töser! Tigertunikan är underbar!Infinite joy, din tjej ser ut som ett litet bustroll, superfin i den krylltröjan från Molo!Jojoa, din tjej ser ut att vara redo för en regnig sommar..
    Shit springer du en mil Förvånad, jag skulle kanske orka en kilometer. Måste ta tag i det där i höst igen. Ja inte att springa då men börja träna. Springa är det absolut tråkigaste jag vet.
  • jompa

Jompa är sur, så jag säger gonatt nu.

• jompa

God morgon

Mamman jättetrött idag, jobbig natt.

I dag hoppas jag på den rosa/vita suiten till kompisens bebis. Annars väntas det inte hem någonting.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 08:26:26 följande:
    Godmorgon! Milo har sovit från kvart över sju igårkväll till åtta idag, i LÖVE Nån som väntar ngt paket? Det enda jag väntar är katvig knickers från Rumba, dom som jag skulle byta... Hoppas dom kommer idag, men tror ju inte det, sist tog det en vecka! Jompa: Fy vad jobbigt att inte få sova. Vaknar hon fortfarande lika mkt?
    Morning

Jo då varje halvtimme skriks det och inatt var det mycket hårdragning och även det nya hon börjat med pilla mitt hår med foten, halvkul när man får en spark rätt i nyllet.
    Undrar hur länge man ska vänta innan man söker hjälp för hennes sömnproblem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10