• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-17 21:41:48 följande:
    Behöver absolut INGENTING Men vill ha massor    småfolks lila äpplen ligger ju kvar på top ännu efter pop drog tbax min order då dom glömt att rabatten inte gällde nytt småfolk *sur*SKATTEN-- Hej gumman med underbar skatt Hiskeligt ohälsosamt är mitt konto just nu    myyyyycket hopping behövs.. men vad???
    Tycker att de flesta shopparna har rea på nåt, man får kika runt lite.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-17 21:44:13 följande:
    Nu har jag ätit
    Gud så sent, skulle dött av hunger.
    Vad blev det för gott?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:57:13 följande:
    Tofflan--- Ja, nu har man för mycket pengar helt plötsligt Undrans hur jädra mycket man sprätte bort tidigare, kontot är sprängfyllt nämligen skulle iofs vilja spara en hel del för att uppfylla drömmen.. gärna senast i början på 2009..
    Vad är det för dröm *blev nyfis*
  • jompa

God morgon.

Vad händer idag? Själv ska jag på midsommar firande på dagis, jiiipppiii...............not. Lite knepiga människor.

Har ju inget paket på väg just nu så jag måste kolla lite reor tror jag

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-18 07:39:34 följande:
    Godmorgon!Här är det fotboll på schemat, som vanligt.Ikväll är det match föräldrar mot barn. Sådär lagom sugen på att springa runt där. Är ju ett tag sen man rörde på fläsket.Sugen på paket men får väl  vara snäll och betala först. Tur det kommer pengar imorgon.
    Ja just det, det kommer ju pengar i morgon. Nästan glömt det. Lite måste väl få gå till mat antar jag och kanske nån liten blöja men resten ska man väl kunna göra sig av med utan problem.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-18 07:49:52 följande:
    Ja det ordnar man ju lätt!Har handlat på T och ska betala imorgon. Äntligen har jag fått fatt i en ljusblå miniapplesuit med röda kanter! Och en turkosorange katvig sommarsuit.Och så den där månadshandllingen av mat....
    Den där ljusblåa är så underbar. Hade en t-shirt till sonen och nu en tröja till dottern, älskar miniapple.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-18 08:31:51 följande:
    Godmorgon! Åhh idag, typ NU måste jag bestämma mig om jobbet. Inte helt lätt....
    Har du ringt de andra och kolla hur de ligger till i processen. Gör det annars och säg att du fått ett erbjudande om jobb. Så gjorde jag.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 09:06:41 följande:
    Hur stor rabatt var det rumba hade? Någon annan som har bra rabatt på molo? Vill ha ett par rosa-blå-randiga byxor till blommiga t-shirten...
    Det är 20% med rabatt koden GRAVID.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-18 09:26:00 följande:
    wohooo Tjolla har fått jobb! Hon hade höjt det till 70% och lönen var lite mer än vad jag trodde
    Grattis tjejen vad skönt att det nu är klart.

Var detta det du helts ville ha?

Nu måste du fira detta. Köp köp köp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10