• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-18 09:34:48 följande:
    Tack alla!!!  Hmm ja nåt köp kanske man skulel fira med, fast jag väntar nog och ser vår Malmö tripp som firandet Ja det var ju detta stället jag helst ville vara på. Det är en kulturförskola som arbetar mkt med musik, drama och bild och det är precis det jag läst på Högskolan. OCH så är det med småååå pluttar, 1-2 år precis som jag vill jobba med Oh vad glad jag är!
    Gud var kul. När ska du börja?
  • jompa

Hallå igen

Varit och lämnat sonen på dagis för midsommarlunch, luktade jättegott när vi kom

Verkar lugnt här idag, ingen som shoppar något kul?

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 11:35:34 följande:
    Här va det riktigt lugnt
    Ja jättelugnt, nästan ingen att prata med ju. Har en dotter som sover och en son på dagis, tvärtyst är det just nu.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 11:42:02 följande:
    det stod väl bara att rean börjat... inte att den va bra Håller med det va inte mycket att ha...
    Men det där låg där redan igår så undra om det ligger under varje kategori i stället.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 11:45:30 följande:
    kollade igen... lite mer va det då... men inget man hurrar för
    Nä inget för mig heller Tur det kanske, plånboken vill nog inte öppna sig nåt mer nu.

Ska ju ner på Hemtex i dag och köpa mer lakan och handdukar, de har rea med 50% på allt i butiken
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-18 11:47:45 följande:
    eller hur! sjukt, ingen som kommer handla kläder där mer nu ju!
    Men varför har det gjort så, urdumt ju.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 11:50:15 följande:
    det va ju inte den lilla frakten heller! Jag har full förståelse för att marginalerna inte täcker fraktfritt men de kan väl gå på postens frakt iaf. *bojkott tyvärr*
    Men först har de ju att du måste handla för 200kr och sen 69kr i frakt nääää mig får de inte som kund då.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 11:54:36 följande:
    å andra sidan så tror jag ingen handlar för UNDER 200 med den frakten... Det få vara kanonordern om det ska vara värt det...
    Ja typ flera tusen eller nåt
  • jompa
    lollypop skrev 2008-06-18 12:00:56 följande:
    Dagens post i BT
    Den Molon är den finaste
  • jompa

Nu måste ni hjälpa mig tjejer.
    Fick ju ingen klänning från Småfolk då den var slut så pengarna har kommit tillbaka. Frågan är om jag ska köpa en bil t-shirt till sonen istället, den gula med massa bilar på.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10