• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-21 18:18:27 följande:
    *Asg* Va? Hade han inte? Dåligt...
    Låter som ni hade det bra ni med

Barnen sonmnade kl 23 i går kväll helt utmattade. De kämpade länge för att hålla sig vakna, men de sov till halv nio i alla fall vilket var bra.

Idag ska de isäng i mer rimlig tid så mamma kan få lite egen tid oxå. Blir väl fotboll antar jag
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-21 19:02:17 följande:
    Gokväll i tråden!Midsommar firades med god mat här hemma, bortsett från en liten stund iväg för lite dans.Mannen jobbade så lite ont om midsommarstånd var det här med.
    Åhhh bra att du är här.
    Du använder väl yes diskmedel till fläckar på dina kläder. Gäller det alla fläckar? Typ köttfärssås oxå?
    Hur gör du, tänkte nog prova det
  • jompa
    lillronya skrev 2008-06-21 19:08:40 följande:
    Ja jag använder yes till alla fläckar. Har precis lyckats få bort köttfärsås från en tröja som jag råkade tvätta innan jag behandlade den...Häll på ordentligt med diskmedel, gnugga med fingret och sen tvätta. Eller låt det ligga så tills det är dags att tvätta.
    Tack tack, då ska jag prova det.
  • jompa

Hej igen

Usch jag känner mig lite illamående och hoppas verkligen inte det är nån sjuka på g. Kan vara att jag ätit för mycket igår kanske

Tjolla: Han är så skön Milo, såna miner som bara lyser bus.

• jompa

Läser att ni längtar efter hästkläderna

Jag med, tycker alltid de är lite mysigare än sommarens.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-21 20:24:51 följande:
    du är inte på smällen då lite för mycket midsommarstånd?
    ehhh knappast i en liten stuga med 8pers som typ går på varandra.

Sen är min fabrik stängd för sånt
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-21 20:28:58 följande:
    längtar du efter hästkläder

Oj menar ju höstkläder, kanske är för trött för detta
  • jompa
    lollypop skrev 2008-06-21 20:31:28 följande:
    Du är väl inte lite på lyset!!??

Nä har ju inte ens en liten cider hemma då allt är kvar på landet, hade annars varit gott just nu
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:40:20 följande:
    PÅ tal om bus, idag busade han ordentligt... Vi satt i soffan och plötsligt märkte vi att det var lite väl tyst. Då hade han fått tag i ett paket Ekströms Marsanvisp - pulver. Hällt ut i heeela köket och stod och stampade i det . När vi kom in i köket tittade han på sin Pappa, böjde sig ner och doppade händerna i pulvret, sprang fram och tog på hans svarta byxor och skrattade Åhh jag fattar inte vart han får allt ifrån! Hans fötter luktar iaf vanlij och damsugaren oxå

Sån busunge han är.
  • jompa

Ni som har koll, när brukar höstkollektionerna komma? Är det augusti eller senare?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10