• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-23 18:24:42 följande:
    ÅÅ vad goa lillebror å Isabel är! Så mysigt =)Jaha nu är Milos pappa hemma och han är jätteglad och leker. Hmm. Ska man ta det som en förolämning eller?
    Jag vet hur det är, så är det här med när pappa kommer jublar barnen
    men så behöver ju oftast pappa kanske inte vara tråkig och laga mat, tvätta och städa heller.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-23 19:49:13 följande:
    Ja, den är superfin. Nu har jag lite bra byxor att ha till också Nu ska jag måla trappan andra varvet. Vi ses imorgon!
    Ha det så roligt tjejen, hoppas det blir bra när det är färdigt.
    Längtar och väntar på vårat paket
  • jompa
    havsvind skrev 2008-06-23 20:19:47 följande:
    Tack för svaren ang storlek! Det är till min lilla tjej fast tills nästa vår...Tänkte shoppa upp mig på en blå och en rosa katvig velourjacka nu medans det finns kvar. Undrar om jag skall ta en i 80 och en i 86. *funderar*
    Oj du var då ute i god tid

Själv tycker jag att jag är ute i god tid eftersom jag köper lite höstkläder till ungarna.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-06-23 20:45:11 följande:
    Ny sittdelsabas (sand), varukorg (sand), åkpåse(brun) & parasoll (rosa) 
    Snyggt. Sand basen är nog den snyggaste tycker jag.
  • jompa

Nån som kollar på 5:an?
    En ung kille som opererat sig mot fetma men inte riktigt tar det på allvar, gör mig förbannad.

• jompa
    havsvind skrev 2008-06-23 20:46:31 följande:
    Precis som Butte skriver så fick jag paniik. Jag tycker att Katvigs velourjacka är perfekt precis som den är!! Därför måste jag "lägga på lager".
    Ja men har man hittat nåt man verkligen gillar så ska man köra på det.
    Jag vet inte om jag riktigt har fattat tycke för dem.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-23 20:52:19 följande:
    du kommer säkert fatta tycke för dom när dom inte finns att köpa längre
    Ja antagligen
    Sen är det jag som jagar land och rike runt.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-23 20:59:13 följande:
    God kväll på er!Har varit en riktig latmask både på att läsa och skriva sista dagarna. Jompa: verkar lösa sig med direktleverans till dig.hvsvind: nu vert jag inte riktigt vad din storlekfråga var, men vår dotter har 86 och hon är 2 år lite drygt. Jämförde nya och gamla färger till lillkillen och den nya ljusblå i 68 var större än den gamla gröna i 74.
    Åh vad bra, tackar för hjälpen.

inboxar du mig din adress.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-23 20:59:13 följande:
    God kväll på er!Har varit en riktig latmask både på att läsa och skriva sista dagarna. Jompa: verkar lösa sig med direktleverans till dig.hvsvind: nu vert jag inte riktigt vad din storlekfråga var, men vår dotter har 86 och hon är 2 år lite drygt. Jämförde nya och gamla färger till lillkillen och den nya ljusblå i 68 var större än den gamla gröna i 74.
    Åh vad bra, tackar för hjälpen.

inboxar du mig din adress.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10