• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-22 21:46:43 följande:
    Kan jag få nga såna till mig med? Jag har så svårt att komma i säng nu för tiden...
    Ja kan kolla vad jag hittar hos gubbarna i parken
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-22 21:42:45 följande:
    Sorry för Ot...men hur ofta håller vi oss till ämnet här på en skala Butte - ja hoppas kan man ju alltid att de försvinner så "snabbt" Men läkaren sa att mina utvecklats till "eksemliknande" så det kunde ta lite längre tid då...skulle iaf smörja med en ganska stark kortisonkräm morgon och kväll. Hjälper iaf mot kliandet.Sitter här o stortjuter efter att ha läst min systers blogg om hennes 3e misslyckade ivf-försök  Jag som höll tummarna såå hårt denna gången...har t.o.m börjat spara små bebiskläder till henne då jag trott så starkt att det ska gå vägen men nu verkar det som att de ger upp Jag har iaf hälsat henne att jag gör vad som helst för att hjälpa henne...även sådant som är olagligt i Sverige...
    Usch så tråkigt
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:48:33 följande:
    ha ha ha visst va det M som gillade att frissa håret på dig?  Ida gör ju åxå det, men nu har hon ääääntligen hittat ett substitut för människohår..Syrrans bratz häst med riktigt lockigt frissigt hår, den sover hon jämt med!!
    Hmm värt att kolla upp.
    Annars börjar jag faktiskt på fullaste allvar att fundera på att sova med mössa på mig.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:57:10 följande:
    Oj vad tiden går fort jämt när man sitter vid datorn.Nu säger jag godnatt och sovgott, shoppa lungt
    Natti natti
  • jompa

Säger oxå gonatt då ögonen inte riktigt vill vara med längre.

Sov gott alla.

• jompa

Godmorgon.

Första semesterdagen för sonen som nu inte ska till dagis förrän i augusti. Måste försöka hitta på roliga saker nu, men så regnar de just idag så typiskt.

Kanske måste shoppa lite på LLM rea, fanns lite jag kan tänka mig

• jompa
    Myris83 skrev 2008-06-23 07:50:17 följande:
    Vad är LLM?? :)
    Lycky Litle Me.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:06:33 följande:
    godmorgonGud vilka SÖTNOSAR du har. Vilket härligt smile din dotter har. kunde inte låta bli att själv le Upptäckte att min grabb har skuttat iväg lite storleksmässigt, så nästan alla katvigsuits i strl 86 är för korta i grenen var får man tag i katvigsuits i strl 92? dom är så mysiga att ha här hemma
    God morgon

Men så han växer, han går snart om syrran i längd
    Hur lång är Isabel ungefär?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:06:33 följande:
    godmorgonGud vilka SÖTNOSAR du har. Vilket härligt smile din dotter har. kunde inte låta bli att själv le Upptäckte att min grabb har skuttat iväg lite storleksmässigt, så nästan alla katvigsuits i strl 86 är för korta i grenen var får man tag i katvigsuits i strl 92? dom är så mysiga att ha här hemma
    Hittade  rosa/vit, en grön midiapple och en rosa möstrad på Funkybaby. Kanske inte lillebrors färger.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:15:45 följande:
    isabel är 91-92 cm och lillebror är ca 81-83 skulle jag tro om inte längre... får nog ta mig en tur till bvc
    Men då är Isabel och Philip ganska så jämnstora, sen är han ju ganska så smal.
    Buttelina skrev 2008-06-23 09:17:05 följande:
    mjäe det är nog inte det riktigt! kan kanske vänta tills höstens färger kommer. då blir det en grön/blå och en rosa/orange till honom skulle jag tro
    Jag kan säga att M kommer garanterat få rosa/oranga kläder i höst. Var det inte nån lila färg oxå som skulle komma?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10