• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-21 21:05:51 följande:
    Molo började komma i slutet av juli ifjol.
    oj så tidigt.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-22 08:02:03 följande:
    Godmorgon! Bara jag som är uppe tidigt idag? Milo vaknade innan sju och vägrade somna om. Fast han o Pappa ligger i sängen och kollar på TV så jag har redan hunnit med att shoppa lite Blev småfolktröjan från luckylittle me, den gula med hundar å stjärnor! Har ju velat ha bodyn, fast i tröja. Heelst skulle den varit orange, men för 125 kr kan jag ge mig Åh vi ska åka till Skånes Djurpark idag, men vädret ser ju inte alls lovande ut
    God morgon
    Här är vi vakna, frukosten intagen och idag ska det tvättas, har bokat tvättstugan.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-22 09:16:41 följande:
    Ääääntligen har jag shoppat lite, första gången på över 1 vecka
    Och det blev????
  • jompa

Kikar in snabbt medan jag väntar p åatt vattnet till makaronerna ska koka

Så fina barn i BT.

Tjolla: Gulle Milo på hästen Kyss

• jompa
    Angelinah skrev 2008-06-22 19:41:01 följande:
    Hellu i tråden Nu är halva altanen byggd, bara hälften kvar då Ida somnade kl 19 idag, mamma nervös som tusan.. Hoppas hoppas hon sover hela natten nu!!Va mycket härlig rea det är överallt, man vill ju fynda en av varje typ
    Tjenare

Ja visst hittar man små saker överallt man kan tänka sig, men det skulle bli dyrt med alal frakter överallt.
    lillronya skrev 2008-06-22 19:43:14 följande:
    Hej, hej!Då håller vi tummarna nu då, att hon sover hela natten!Imorgon är det dags för rea i en av butikerna i Helsingborg, som jag brukar åka till. Ska dit och hänga på låset tänkte jag.
    Är inte alls avis
  • jompa

Angelinah: Visst hade du Moonkids frottebyxor? Hur är de i stl, är det lika långa som Me&I?
    Och sitter de lika bra?

• jompa
    lillronya skrev 2008-06-22 19:50:52 följande:
    Ja stackars barn, de behöver få se hur ett samhälle fungerar
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-06-22 19:51:57 följande:
    Jupp, dom har vi Ida har 74/80 i dom och dom e perfekta, lite pös men inte så det blir fult.. Dom sitter urbra tycker jag iom den tajta breda mudden nertill
    Visst är de de som heter cuffpants som du har?
  • jompa
    Jessys skrev 2008-06-22 19:52:26 följande:
    Kikar in en snabbis före jobb. kaanske man kikar in från jobbet om man hinner Meeen täänkte bekräfta att Charlie kommer bli storebror i februari om allt går vägen. Är än så länge bara i v7 men ja kan bara inte va tyyst längre haha.
    Åhhh så mysigt. Stort grattis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10