loveliva skrev 2008-08-05 10:17:38 följande:
God morgon!JÄTTE härligt väder...regn från sidan Blir en innesittardag Just nu visas Jönssonligan på dvd
Här blåser det massor och regnar.. SVårt att tänka sig att man låg på bryggan i bikini i fredags?
Tjollabolla skrev 2008-08-05 10:19:04 följande:
Åh vad skönt med en till! Alla säger bara till mig "Ja nu ska det väl bli skönt att börja jobba?" Hmm, inte det minsta faktiskt... Och jag ska ju bara jobba 70% så med dom kommande dagisräkningarna blir det inte så stor skillnad i pengaväg heller. *muttrar* Jag brukar köpa på Tradera av "mammahappy". Hon skickar alltid supersnabbt!
Ja men så säger ju alla till mig med. Jag ser inte fram emot att jobba, jag älskar att vara hemma med barnen. Nu får jag se fram emot nästa barnkull jag har tänkt att vi ska skaffa om ett par år.. Då vill jag vara hemma lika länge igen.. Så underbart!!
Duntoffla skrev 2008-08-05 10:26:02 följande:
Här blir det en liten lekstund ute med Noel efter lunch. Måste testa nya Lindex regnbrallorna. Synd att jag inte hunnit hämta mina stövlar än Och sen kom jag på att man kanske borde ha ngn form av regnhatt? Får nog bli Lindex det med. Hmm...man kanske ska ta en tur till närmaste Lindex med andra ord?
Vilka regnkläder köpte du? Jag är sugen på stövlarna..
Det blev mailingbags från EST fraktfritt så kändes det billigast.. Tog 2 olika storlekar. Här ska det säljas grejer..