Jen80 skrev 2008-08-03 13:52:07 följande:
Sen 10.30 har han ju sovit !!Preggi: vi vet hur det är att ha barn . Alla tror vi att våra barn är värst, men det sköna (och det man får trösta sig med) är att det alltid finns värre ...
Haha ja, men det är så jobbigt att vara ensam när alla strirrar på en.. De hade som ett podium med en stol på och en massa glasflaskor stående bredvid. Jag sa till att de inte fick klättra där. Jag vände ryggen till nån sekund sen ser jag P står där uppe bredvid stolen och ska hjälpa M upp som ramlar ner och välter ALLA glasflaskorna.. Det lät jättehögt men som tur var gick ingenting sönder...
CamillaJ skrev 2008-08-03 13:53:33 följande:
Hehehehe... ja vi fick åka hem sist vi var och kollade tapeter för Isak stod i skyltsfönstret och möblerade om där och sen skulle han kolla på alla rullar som fanns osv osv men den vi åkte till här fanns det lekrum i Det var ju riktigt najjs kunde man kolla i fred med!
Lekrum borde det finnas på alla ställen.. Där man kunde spärra in barnen...
Helle skrev 2008-08-03 13:53:36 följande:
Usch vad jobbigt. Så hade vi det också när vi letade till sonens rum och då var vi ändå två vuxna och ett barn som vi kunde punktmarkera. De är snabba de små liven. Hoppas det blir en bättre runda senare idag.
Tack..
Så synd att jag inte hann handla för jag hade precis hittat jättefina tapeter och jag hann inte skriva ner vad de hette ens..