Duntoffla skrev 2008-08-04 22:48:52 följande:
*asg* Noel kommer bli Farbror Barbro i höst då jag har en Kik Kid velour i grönt som ligger hemma och väntar Andreas bryr sig inte så mycket heller. Det enda han verkligen inte gillat var de fina uttrarna annars tycker han att det jag köper är fint. Ja, listan känns överkomlig men allt har ju inte kommit än heller...
Nä, det är ju just det. Allt har inte kommit.. Vill ju vänta lite så jag inte köper för mkt nu om det kommer finare sen..

isold2003 skrev 2008-08-04 22:46:30 följande:
Kikar in från jobbet Butte, såå fin Bia är i cirkussuiten. Hittade den här och gissa vad som kommer att bli mitt första plagg från Molos höstkollektion
www.funkylittlemonkey.dk/shop/molo-undertroej... Man kan aldrig ha för många Mololinnen Superfina barn i bildtråden som vanligt!!
Oj, vad snyggt!! Vi använder nästan aldrig linnen men jag är sugen på cirkus som tröja. Gärna med randiga eller prickiga ärmar.. Nån som vet om det kommer?
Duntoffla skrev 2008-08-04 22:56:43 följande:
Haha...ja, stackars barn om han blir det. Ve och fasa! Och tänk Noel som har rosa napp OCH regnbågssuit. Det är kört för honom
Åh nej.. Bäst att du köper spindelmannen och omvänder honom med en gång...