Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-06-17 10:38:45 följande:
    Ja, det var en bra idé. Men jag har faktiskt aldrig tyckt att tjejerna passat i ljust rosa.. Så nu måste jag hitta nån annan klänning till matilda... Förslag?
    hmm, jag gillar ju verkligen småfolks vita med lila hundar.. och sen gillar jag villervallas klänningar super mycket.. billigare dessutom
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-17 11:22:18 följande:
    ja, dom är fina. Kanske får bli lite villervalla då. Det var ett tag sen... Hur är klänningarna i strl?
    isabel har 92 och 98. hon är 91cm lång. 92 sitter perfekt tycker jag men kommer inte passa så länge till
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-17 12:09:03 följande:
    Vad du tjatar Den är köpt via Buttes kontakt, till ett superpris.
    åhh så du fick tag i henne

FIIIIN är den
    Angelinah skrev 2008-06-17 12:22:19 följande:
    Tack pussar allt från myror till väggar här just nu Va fin Thea va i Småfolk tshirten
    söt hon är! Lilla godingen
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-17 12:07:19 följande:
    Butte: Måste hålla med om att den turkosa Småfolks tröjan med äpplen är helt underbar. När jag fick den idag så bara stod jag länge och tittade på den. Sonen kommer bli så fin i den
    grattis grattis grattis glad att jag kunde hjälpa till
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-17 12:30:33 följande:
    Den lila äppleklänningen har väl du?
    japp jag har 98/104 till isabel men den är inte provad än...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-17 12:30:33 följande:
    Den lila äppleklänningen har väl du?
    hur lång är din tös?
  • Buttelina

OT måste ha lite villervalla hjälp. flera här som har deras t-shirts....

vilken strl ska jag ta till isabel och lillebror? funkar 92 och 104 eller är det tokstort? 98 fanns inte till isabel

• Buttelina
    jompa skrev 2008-06-17 12:33:30 följande:
    Men är inte den fin att ha mer som tunika/linne på större barn men leggings till.Förlåt om jag lägger mig i
    jo, jag skulle precis säga det du lägger dig inte i du hjälper ju oss

ronya

alla här är 98/104

• Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-17 12:36:21 följande:
    Jag har fått fatt i 110/116. Funderar på om man kan klämma i Michaela i den. Hon är ju ganska nätt i typen och kan ju ha den som tunika om den blir kort....Alicia har ju bara 122/128 i sin gröna och hon är ju betydligt grövre...En fråga till. Hur sitter det röda bandet? Kan man lätt byta ut det?
    men det kommer säkert funka! ja, man kan nog byta ut det ganska lätt... men det är fint. tyget på bandet är det tyget med de andra äpplena
    Angelinah skrev 2008-06-17 12:35:13 följande:
    tack lillebror blev verkligen urtuff i nya frisyren *cool*datorn dummar sig IGEN blir nog att köpa en ny tror jag, hänger sig hela jäkla tiden *irriterad*  loggar ut nu..cu girls...   Ill be back
    tack roligt att se dig här igen då och då

INGEN som vet angående min ot villervalla fråga?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10