Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-16 23:32:09 följande:
    åh fyyyyy! Det där får han lägga av med, annars vill inte Thea kramas
    eller hur. gris unge
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 23:34:26 följande:
    Hehe, han inser väl att bajs är naturligt, vilken stingslig mamma han har=)Pratade i telefon med en god vän tidigare ikväll och mitt i samtalet kommer storasyster i familjen och säger att Maria 3 år bajsat på golvet. Nice!
    haha, ungar är så jäkla härliga, vad gör lite skit på golvet liksom
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-16 23:41:04 följande:
    *puh* Tur att du kom! Annars hade du kanske inte behövt ge Lillebror middag ....
    urk vilken äcklig tanke
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 23:45:11 följande:
    En kompis till oss har en dotter som går på dagis. En dag vid vilan var dottern bajsenödig och uträttade sina behov som det sig bör i blöjan. Men därefter tog hon av den och kletade ner sig själv och de närmaste sovkompisarna och väggar och lite annat... Kul att träffa de andra föräldrarna senare den dan=)
    haha fy f*n vad roligt och äckligt på samma gång
  • Buttelina
    svischan skrev 2008-06-16 23:49:39 följande:
    Typ=) Iaf för oss utomstående=) Men vad ska man säga till sitt barn på 2 år? Hur för man diskussionen framåt? Det är väl bara att hoppas att det inte händer igen=)
    ja, det är bara att hålla tummarna att hon inte blir nödig vid vilan igen
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-17 00:02:46 följande:
    Bombade bildtråden lite med massa roliga småfolkar!!!!!!!!!! O så min pappelinamatta som kom idag... Gonatt på er!
    sååå fina småfolkisar  söt dotter också så klart
  • Buttelina
    tvåsmå skrev 2008-06-17 09:19:56 följande:
    w w vaΩé ÷≈z
    något du vill säga ??

god morgon alla
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 09:54:53 följande:
    Jag tycker nanoou-klänningarna var superfina och nu blev jag ju självklart sjukt sugen på en till Maia men fy...nej..ska inte!!
    du kan ju köpa preggis

preggi: den gröna var sjukt fin på din stora tös, men jag kan hålla med om att den rosa var för blek för din lilla
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-17 10:22:13 följande:
    ja, gör det, eller spray tan kanske nä hon är jättefin, det är klänningen som var blek
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10