Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-15 23:07:08 följande:
    Men sötfisen då! Cool frilla! (fast jag gillade ju lockarna i nacken)
    vi behöll lite längd i nacken UTAN att det blev hockey frilla
  • Buttelina
    anjis78 skrev 2008-06-15 23:09:03 följande:
    okay, du har jo bra smak har jag sett. Men jag har för mig att den med äpplene sitter lite mer löst, tycker om när det är lite mer figursydd. Eller har jag fel?
    hmm tycker nog att dom har samma passform.. det har jag inte tänkt på... men den gröna med äpplena sitter ju fint på barnen i bildtråden
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-15 23:12:02 följande:
    Tänkte väl *blev lite svettig där* Noels lilla hår håller på locka sig lite vid öronen. Så sött! Själv hatar jag ju såklart mitt lockiga hår men på andra...
    det är såå gulligt med lockar! var STOLT över dina lockar!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-15 23:14:56 följande:
     Nej fy fasen! Jag passar inte i det. korkisar blandat med stora skumma lockar. brr! Undrar hur jag klarade mig utan plattången kom till...Shoppas det något då?
    jag som har spikrakt hår skulle gärna vilja ha lite av dina lockar
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-06-15 23:21:14 följande:
    Vi kan byta. Jag tror att det är lite så att man vill ha det man inte har
    visst är det så
  • Buttelina
    anjis78 skrev 2008-06-15 23:28:58 följande:
    ajabaja är snabba va?Tror ni man hinner att få klänningen te torsdag om man beställer i morrån? Åker på semester på lördag och blir borta i 3 veckor och vill ju gärna ha med klänningen
    det står på sidan tror jag att de skickar samma dag om du beställer innan 1..
  • Buttelina
    anjis78 skrev 2008-06-15 23:36:26 följande:
    Ja men kan man lite på det, eller rättare sagt vågar man lita på posten.
    ja, posten kan det ju vara värre med fast det är ju värt ett försök
  • Buttelina
    CamillaJ skrev 2008-06-15 23:51:12 följande:
    God kväll .. hehe natt! Tänkte bara säga hej då och shoppa väl!! Nu sticker jag till solen imorgon ..passa på att säga hejdå..få se om jag orkar läsa igenom allt om en vecka, tvivlar på det! Butte- Åh söta söta lillebror nyklippt och allt. Sån tuffing! Ha det bra gott folk
    Kyss ha det så himla mysigt ni bara kan
  • Buttelina
    artan060914 skrev 2008-06-16 00:14:38 följande:
    Måste bara fråga er som verkar ha koll på det mestaFinns det någon butik i Åland som säljer Molo, katvig mfl?Har nämligen hört det så jag hoppas att det stämmer!!Någon som vet vart i så fall??Vi har sommarstuga där och det skulle ju vara väldans trevligt att shoppa lite fint även under semestern
    jo men visst tror jag att där är det. fråga smillamilla, hon bor på åland..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 09:28:23 följande:
    ja och stressigt har det ju definitivt varit de senaste veckorna...nu är det i alla fall sommaruppehåll för studierna...fast jag ska ju jobba i sommar förstås. Men det är inte alls så stressigt...ska jobba på ett demensboende och tycker det är helt ok och ganska lugnt för det mesta. Ibland blir det ju ganska påfrestande...men ändå mindre stressigt än studierna.Men nu stressar jag ju istället över Maias diverse problem (som alltid) och pengar...men vem stressar inte om det? Har ordentliga problem hur jag ska klara mig nu i Juli när jag bara får 2000kr av csn nu den 25e...får bli en ordentlig omgång på T nu tror jag så jag har nåt att leva av i sommar! (lönen från sommarjobbet får jag inte förränns 27 augusti)Hur tycker ni det går på T nu för Molo, Katvig o.s.v???
    jag tycker det verkar gå helt ok!

gud vilket trist väder. det är sol och sen ösregnar det... sol och sen ösregnar det igen.

Jag som ville ut och leka idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10