Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

godmorgon förresten

• Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-16 10:28:55 följande:
    Mååårning!!!Butte --- tuffa lillebror i nya frisyren
    taaack Cool
    Preggi skrev 2008-06-16 10:33:57 följande:
    Godmorgon! Här har vi en riktigt seg morgon efter gårdagens 3 års kalas som var helt hysteriskt men lyckat. P är hemma från dagis och vi ska åka till Skansen efter lunch tror jag. Lika fina bilder i BT som vanligt.. Buttelina, vad fin lillebror blev i håret.. Jag har inte vågat klippa Matilda än. Hennes hår växer uppåt så det hamnar inte i ögonen ändå..
    tack! men hon är ju tjej, då behöver man inte klippas Supersöta är dina små godingar! och du har frestat mig tillräckligt nu med den fina småfolk klänningen! Jag har en på väg hem till mig kunde inte stå emot
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 11:53:29 följande:
    Butte: tuff friss på Bia! Fast lockarna va söt
    visst var dom söta men han såg lite ovårdad ut
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 11:59:02 följande:
    hihi ovårdad vet jag inte... men lite---vild Nu påminner håret om frissen på min favvobild
    hehe, ja det gör det nog ja
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:04:13 följande:
    töksöt är han i vilket fall som helst
    Kyss
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:04:41 följande:
    *kan inte postis komma snart*
    min har redan varit här med två villervalla klänningar *klänningstokig helt plötsligt*
    Preggi skrev 2008-06-16 12:04:51 följande:
    Hehe, jag trodde nog att du inte skulle motstå den.. Men den är verkligen helt underbar!! Mkt finare på än på bild bara... Nu verkar det som jag har jobb på gång igen. De ringde och sa att de ville anställa mig men att det hade en intervju kvar och att jag inte ska tacka ja till nåt annat innan jag pratat med dom först. Håller tummarna! Vore så skönt att slippa fler intervjuer... Nån som shoppat nåt kul?
    så är det med många kläder tycker jag. de är mycket finare irl än på bild.
    Håller tummarna att du får jobbet
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-16 12:08:40 följande:
    Hej tjejerNu är mitt kontrakt för jobbet påskrivet och klart Men så ringde de från där jag beställde tapeten till Ms rum och sa att den nu utgått Måste tänka om helt och kolla ut en ny. Sååååå svårt.Men fick i alla fall en fin Småfolks tröja i lådan idag. Bild kommer när sonen kollat färdig på Tom och Jerry.
    grattis vad skoj! Hoppas att du hittar en ÄNNU finare tapet
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:13:37 följande:
    Buttelina: vilka? Jag har också hamnat i klänningspsykos tror jag... Köpt 7 (tror jag) på kort tid... Thea som ALDRIG hade klänning innan. (ok på dopfesten)
    orange röd randig och vit med gula/gröna/plommon stjärnor. är sugen på regnbågen, turkosa med stjärnor och orange med stjärnor
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 12:29:43 följande:
    Tjoho! 2 paket i lådan *riv o slit*
    vad vad vad??
    jompa skrev 2008-06-16 12:22:30 följande:
    Det är så svårt att veta hur den ser ut på hela väggen, men det var ljusgul och ljus grön så den är ganska snäll. Annars var det en annan tapet med vit botten och små paisly möster, ungefär som löv i lila rosa.
    har du länk till den med lila löv?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10