Inlägg från: RååSa BuBBlan
|
-
-
GLÖMDE...lillronya skrev 2008-08-03 18:34:49 följande:Och då vill jag se bild!!Innan visste jag precis vad jag ville köpa från molo. Nu har jag ingen aning längre.
åfkårs ska jag fota bubblanska fråga lite snällt om hon ställer upp och modellar ikväll
-
happ.. va ska man hoppa nu då?
inte kan man väl va klar efter två par bralls heller
jag som städat sååååå duktigt i helgen
-
Kikar in en snabbis!!
Jösses va det åskar här *otäckt*
-
Go kväll!Preggi skrev 2008-08-03 21:33:30 följande:Godkväll!kikar in en snabbis bara. Imorgon börjar allvaret, känns konstigt att sätta väckarklockan... P börjar på dagis och mannen börjar jobba. Så det blir jag och M i en vecka sen börjar hennes inskolning. Shoppas det nåt här?
Näpp, jag hoppar ingenting just nu.. Hittar som inget direkt så där
Isch för väckarklocka *rysa* -
Usch ja!! *rädd*lillronya skrev 2008-08-03 21:37:41 följande:Usch för åska!!!Vad fina bilder i bT!Vilken storlek har du köpt till Ida och hur lång är hon?
Tackhon har börjat med några knepiga övningar den senaste tiden
Har 86 i både body och byxa, hon skulle absolut klarat sig med 80 i byxan, men de får funkahm.. vet faktiskt inte hur lång hon är, men en 83-86 cm kanske?
-
Tackisold2003 skrev 2008-08-03 21:41:32 följande:Jag shoppar inte heller. Måste ta sats och rensa friskt i lillkillens garderob först. Och stora killens med. Rensa ut det som jag gillar men som han inte vill använda Angelinah, jättefint med blårandigt på Ida! Hon har lite fel kroppsform för sumobrottning men tekniken ser ju bra ut
Hon får äta mycket kakor och tåsen (sås) så klassar hon nog in i sumo världen -
Sååååå fin!!!!nikki2006 skrev 2008-08-03 21:43:47 följande:Visar en bild. har inte läst tillbaka så jag hoppas ingen redan visat hi hi
Loveliva--- fina katvigarva fick du ge för en tröja?
-
lillronya--- varför gillar du inte bysserna?
tror absolut dom starsen går ihop med detta randiga!!!
-
Ja den är verkligen fin, en av de få katvigar det blir för oss denna höstnikki2006 skrev 2008-08-03 21:50:25 följande:Jag hittade den på en dansk sida det är katvigs nyaFy sjutton va dyra!!loveliva skrev 2008-08-03 21:51:56 följande:Heeeeej!!!!Nu är vi hemma efter en underbar helg i Gbg!!! Vi har haft det så mysigt! Sovit gott & länge, shoppat, ätit god mat & bara haft varandra att tänka på, myyyyyyys Gps:en funkade ju givetvis inte Så till Freshmilk kom vi inte, men till Minishop Köpte 2 nya Katvigtröjor till pojkarna, finns bild i bt Fanns tyvärr inte rosa/orange som jag längtar efter. Sen fyndade jag en orange fleeceklädsel till buggan med 30 % rabatt Sambon köpte rosa/vit sommarsuit till Hilda. Blev lite förvånad att han gick med in och var intresserad *pluspoäng till honom*Angelinah- Tror tröjorna kostade 279 eller 289 kr.
Låter som om ni haft det toppenAha oki.. ja det är det rätt vanligt att man tycker.. Men jag vill ha de ändålillronya skrev 2008-08-03 21:52:20 följande:Tycker det blir pyjamas av det.Fast jag vet inte riktigt hur jag tänker, för Ida är ju jättefin i det där randiga tex. Och alla andra med....Mina stora barn har aldrig fått ha några mysbyxor av något slag. Jeans eller klänning/kjol.Nu har pappan i familjen börjat lägga sej i och då ska barnen ha joggingkläder.Tur jag har hittat så mycket fint danskt och svenskt här.Tror att jag ska satsa på randig body och stjärnbyxor ifall jag ska ha nåt....go kvällenLina med Liten skrev 2008-08-03 21:57:41 följande:God kväll!!